کد خبر : 21152
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 15:30
-

نعمتی: دبیری با تجربه بازیکنانش از ما امتیاز گرفت/ به عدالت کمیته انضباطی ایمان داریم

نعمتی: دبیری با تجربه بازیکنانش از ما امتیاز گرفت/ به عدالت کمیته انضباطی ایمان داریم
سرمربی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: با اینکه می‌توانستیم دبیری تبریز را در مجموع موقعیت‌های بدست آمده شکست دهیم اما این تیم با تجربه بازیکنانش توانست بازی را با تساوی به پایان ببرد.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اظهارداشت: بازی با دبیری دیدار بسیار سختی بود که البته با تمام احترام به تیم خوب دبیری، ما بهتر بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و حتی دقایق ابتدایی دو موقعیت مسلم گلزنی را از کف دادیم تا فقط با یک گل به رختکن برویم.

وی افزود: تیم خوب دبیری در این نیمه چندین موقعیت داشت اما بچه‌های ما عالی عمل کردند. در نیمه دوم اما با بازی را بد شروع کردیم طوری که انگار شکل تیمی ما از بین رفته بود و همین موضوع باعث شد دبیری با تجربه بالای خود به گل برسد و ناگهان نتیجه را به سه بر یک تغییر دهد.

سرمربی اقتدار نوین فردوسی متذکر شد: دوباره از همان سیستم پاورپلی استفاده کردیم و توانستیم نتیجه را برگرداندیم و حتی این توان را داشتیم که پیروز باشیم اما نشد. در کل بازی خوبی بود، امیدوارم دبیری از میزبانی ما لذت برده باشد ما سعی‌مان این بود که بهترین میزبانی را داشته باشیم.

نعمتی با اشاره به اینکه در یک صحنه مشکوک در این بازی داور گل فردوسی را مردود اعلام کرده، اذعان داشت: اشتباهات داوری جزیی از بازی است و قضاوت کار سختی است که در هر مسندی و در هر مکانی سختی خود را به همراه دارد. من دیدم که توپ ما به درستی وارد دروازه حریف شد و خطایی شکل نگرفت اما داور چنین نظری نداشت که ما هم به نظر ایشان احترام گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه در پنج بازی باقیمانده لیگ به دنبال کسب جایگاهی در شان فردوسی است یادآور شد: ما برای جایگاه برنامه ریزی خاصی نکرده ایم چراکه در اولین سال حضور در لیگ برتر بیشتر هدفمان بقاء بوده است و بعد از آن به کسب جایگاهی آبرومند فکر می‌کنیم. انشاالله در سال آینده طوری عمل می‌کنیم که رشد در جایگاه را شاهد باشیم.

سرمربی فردوسی در خاتمه به جلسه انضباطی بررسی اتفاقات دیدار با تاسیسات اشاره کرده و گفت: به عدالت کمیته انضباطی ایمان دارم و امیدوارم در این جلسه کمیته مسئولان خوب قضاوت کنند به هر حال اولین سال حضور در لیگ‌برتر را تجربه می‌کنیم و طبیعتا تجربه لازم را نداریم. دوست داریم کمیته انضباطی با توجه به حقایق و ریشه اتفاقات قضاوت کند، ضمن اینکه ما هم مستندات خود را به این جلسه می‌بریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کارشناس یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

سیستم شما اصلا هم پیچیده نیست و کاملا قابل مهاره. در درجه اول بازیکنای شما سال اول رنگ لیگ برترو میبینن و برای تیمهای دیگه ناشناخته هستن در نتیجه راحتتر بازی میکنن. در درجه دوم اگر هر تیمی که با شما بازی داره مثل تیم قم ۲.۲ دفاع کنن و نزارن توپ به بازیکن شماره ۹ شما برسه صد سال هم نمیتونید گل بزنید. در ضمن چون بازیکنان شما تکنیکی نیستن هیچ نیازی نیست که تیم حریف اقدام به تکل کنه