کد خبر : 21202
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 10:00
-

ترابیان :خسوس گلایه کرده بود که برنامه‌هایش را جدی نمی‌گیرد/فوتسال در فدراسیون نقش عصا را بازی می‌کند

ترابیان :خسوس گلایه کرده بود که برنامه‌هایش را جدی نمی‌گیرد/فوتسال در فدراسیون نقش عصا را بازی می‌کند
عضو کمیته فنی فوتسال با اعلام جزئیات درخواست جدایی «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: قرار است سیدرضا افتخاری با خسوس برای ادامه همکاری مذاکره کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو کمیته فنی فوتسال با اعلام جزئیات درخواست جدایی «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: قرار است سیدرضا افتخاری با خسوس برای ادامه همکاری مذاکره کند.

عباس ترابیان درباره این جلسه که با محوریت ماندن یا نماندن خسوس کاندلاس، اظهار کرد: خسوس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، ضمن عذرخواهی از عدم سفر به ایران برای حضور در اردوی تیم ملی، اعلام کرده بود که به خاطر بیماری همسرش نتوانسته به ایران بیاید.

وی افزود: سرمربی تیم ملی در ادامه نامه خود گلایه کرده بود که فدراسیون برنامه‌هایش را جدی نمی‌گیرد و همچنین گفته بود درباره پرداخت‌ قراردادش هم مشکلاتی وجود داشته است.

عضو کمیته فنی فوتسال، تاکید کرد: خسوس گفته اگر قرار است چنین شرایطی برایش ادامه داشته باشد، از تیم ملی خداحافظی می‌کند. به هر حال در جلسه روز گذشته یکی دو نفر از اعضا تاکید داشتند که اگر خسوس قصد خداحافظی دارد، همینجا با او قطع همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من و چند نفر دیگر هم گفتیم بهتر است افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) که همراه تیم ملی به اسلوونی می‌رود، بهتر است با خسوس مذاکره کند و بعد از مذاکره درباره شرایط و وضعیت موجود، در جلسه بعدی کمیته فنی، درباره رفتن یا ماندن خسوس تصمیم گیری کنیم.

ترابیان همچنین با انتقاد از عدم تشکیل جلسه کمیته فنی به صورت مرتب و با برنامه، گفت: متاسفانه هر وقت نیازی پیدا می‌کنند، یاد فوتسال می‌افتند. فوتسال در فدراسیون نقش عصا را بازی می‌کند که هر وقت می‌خواهند نفسی تازه کنند، به آن تکیه می‌دهند! این جلسه هم بدون برنامه قبلی و صرفا به خاطر نامه خسوس تشکیل شد وگرنه قرار نبود که کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.