کد خبر : 21448
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 23:47
-

پیروزی ایران در اولین بازی دوستانه مقابل اسلوونی

پیروزی ایران در اولین بازی دوستانه مقابل اسلوونی
تیم ملی فوتسال در اولین بازی دوستانه مقابل اسلوونی به پیروزی چهار بر دو دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال در اولین بازی دوستانه مقابل اسلوونی به پیروزی چهار بر دو دست یافت.

ابتدا برای ایران مهدی جاوید در دقیقه ۳ گلزنی کرد. در دقیقه ۱۷ هم حمید احمدی دومین گل ایران را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان بر تعداد حملات خود افزود و مردج در دقیقه ۲۲ به اولین گل خود رسید. اسلوونیایی ها که از این گل روحیه گرفته بودند گل تساوی را در دقیقه ۲۸ توسط اسردکار به ثمر رساندند اما این پایان کار نبود و در ادامه و در دقیقه ۲۹ فرهاد توکلی برای سومین با دروازه حریف را گشود.

سه دقیقه بعد هم ابوالقاسم عروجی نیر خلاص را زد و به این ترتیب ایران در اولین بازی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست یافت.

شاگردان خسوس کاندلاس فردا نیز در دومین بازی خود از ساعت ۲۲ رو در روی اسلوونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

omid davala چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۱۱

باریکلا به ابولقاسم و علیرضا وفایی
دم بچه قمیا گرررررم♡♡♡♡

سيروس چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

قاسم آرپیچى زن

بچه قمی چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

فقط عروجی با وفایی همین و بس

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۳۸

جونم اروجی
عشقی داداش

اصغر ملایری چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

تبریک به ملی پوشان ایران همیشه اول و این بازیها با تیمهای اروپایی باعث بالا رفتن رنکینگ جهانی میشه ای ول

بچه قمی چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

بچه قمی باغیرتتتتتتتتتت

میدونم حوصله منتشر کردن نداری جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

از وقتی کفاشیان اومده نه فوتبال نه فوتسال مثل قبل به آدم حال نمیدن کاش بره