این یعنی ماسمالی کردن برداشتن تعلیق قرچک
تقدیر سازمان لیگ از باشگاه های منصوری و گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در نامه سیدرضا افتخاری به مدیران عامل باشگاه های شهید منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان آمده است: با توجه به گزارش نماینده فدراسیون فوتبال درخصوص عملکرد شایسته کادرفنی و بازیکنان فهیم شما در مسابقه شهید منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان
با توجه به گزارش نماینده فدراسیون فوتبال درخصوص عملکرد شایسته کادرفنی و بازیکنان فهیم شما در مسابقه شهید منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال که در تاریخ ۱۶/۱۱/۹۳ در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد، بدینوسیله از زحمات و تلاش های جنابعالی، بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاهایتان که نقش بسزایی در برگزاری شایسته این مسابقه داشته است، کمال تشکر و قدرانی را دارم.
امیدوارم با درایت و مساعدت همیشگی خود، ما را در رسیدن به اهداف بزرگ در فوتسال کشور بیش از پیش یاری کنید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
أصلا کمیته استئناف منصوری را تعلق نکرده بود بلکه بخشیده بود برادر عزیز انشأ لله منتظر حضور جناب شمس در قرچک خواهیم بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲