کد خبر : 21787
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 11:17
دسته‌بندی نشده
-

فهیمی راد:طلب داوران کمتر از نصف قرارداد یک بازیکن فوتبال است

فهیمی راد:طلب داوران کمتر از نصف قرارداد یک بازیکن فوتبال است
ناظر داوری فوتسال کشورمان مدعی شد طلب داوران فوتسال از فدراسیون کمتر از نصف قرارداد یک بازیکن فوتبال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اعتصاب و تجمع داوران فوتسال کشورمان مقابل فدراسیون فوتبال به علت عدم پرداخت حق و حقوق‌شان در سه سال گذشته، جواد فهیمی راد، رئیس کمیته فوتسال استان تهران و ناظر داوری فوتسال کشورمان در این مورد اظهار داشت: مشکلات مالی داوران فوتسال فراوان است و آنها دو سه سال است که حقوق نگرفته‌اند. البته کاری که آنها امروز انجام دادند اعتصاب نیست بلکه برای یافتن راهکاری جهت حل این مشکل است.

مسئولان فدراسیون (عسگری و افتخاری) قرار شده جلسه‌ای را امروز برگزار کنند تا به این مشکل رسیدگی شود، وی با بیان این جمله ادامه داد: واقعاً مشکلات به حدی بوده که داوران بخواهند این حرکت را انجام دهند و دنبال حقوق‌شان باشند. واقعیت این است که حتی دپارتمان داوری هم برای دریافت حق و حقوق داوران تلاش کرده اما فدراسیون فوتبال کاری انجام نداده است.

ناظر داوری فوتسال کشورمان تصریح کرد: کل بدهی فدراسیون به داوران در این سه سال دو میلیارد تومان نمی‌شود که این مبلغ برای راضی نگه داشتن حداقل ۱۵۰ نفر کافی است. شما می‌دانید که ۲ میلیارد تومان شاید نصف قرارداد یک بازیکن بشود حالا با این شرایط اگر شما جای ما بودید آیا این کار را (اعتصاب و اعتراض) انجام نمی‌دادید؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کفاشیان همه چیزش شده مسخره بازی و خندهای بی مورد!!بابا نمیتونی بیخیال شو برو!!تو که نمیتونی حقوق سه سال عقب افتاده این قشر زحمت کش رو بدی نمانی بهتره بخدا!!اخه این صندلی چقدر ارزش داره!!(البته اقای اصغهانیان و عسگری هم کم مقصر نیستن لطفا نمیتونید جاتون رو به نیرویهای جوانتربدید)