کد خبر : 21891
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 10:27
-

اعتصاب بازیکنان حفاری یا تمرین نکردن به خاطر گرد و غبار؟/غبارها تمام شد،تمرین شروع نشد!

اعتصاب بازیکنان حفاری یا تمرین نکردن به خاطر گرد و غبار؟/غبارها تمام شد،تمرین شروع نشد!
در آستانه دیدار با ماهان تندیس قم، بازیکنان تیم فوتسال حفاری اهواز به دلیل عدم دریافت حق‌وحقوق‌شان، در روزهای گذشته حاضر به تمرین کردن نشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی‌که پیش از این عنوان شده بود که اهوازی‌ها به دلیل شرایط بد هوایی این شهر و گردوغبار شدید، بعد از دیدار با تاسیسات دریایی در هفته بیست‌ویکم، دیگر بیشتر از یک جلسه تمرینی را نتوانسته‌اند آنهم در اندیمشک پشت سر بگذارند اما این روزها چیزهای دیگری نیز در مورد این تیم شنیده می‌شود.

اینکه بازیکنان حفاری که رکورد ۱۷ بازی بدون شکست را این فصل به نام خود ثبت کرده و از ابتدا یکی از مدعیان لیگ برتر بوده و اکنون نیز در کورس قهرمانی است، از ابتدای فصل تاکنون ریالی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و این موضوع به شدت مورد اعتراض بازیکنان حفاری قرار گرفته، به طوریکه آنها در روزهای اخیر از حضور در تمرینات خودداری کرده‌اند.

مدیران باشگاه عدم پرداخت حق‌وحقوق بازیکنان را تایید می‌کنند اما در عین حال امیدوارند که این موضوع باعث نشود آنها از کورس قهرمانی خارجی شوند.

این تیم عصر فردا (سه‌شنبه) در اهواز میزبان ماهان تندیس قم است. دیداری که باید دید با توجه به گردوغبار هوا، همچنان برگزاری آن قطعی نیست.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.