کد خبر : 21865
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 9:35
-

جابری:مسابقات این هفته صددرصد برگزار می‌شود

جابری:مسابقات این هفته صددرصد برگزار می‌شود
دبیر سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد که بازیهای هفته بیست و دوم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد تهدید داوران به قضاوت نکردن در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مسابقات این هفته صددرصد برگزار می‌شود. البته داوران در اختیار ما نیستند اما با توجه به آخرین صحبتی که من با حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری و فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران داشتم، آنها اعلام کردند که تمام داوران بازی‌ها را قضاوت خواهند کرد و به هیچ وجه مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
وی همچنین در مورد اینکه گفته شده تیم پایاسازه تبریز رودرروی تیم شهرداری ساوه قرار نخواهد گرفت، تصریح کرد: از این مورد بی‌اطلاعیم. سازمان لیگ هیچ وقت در مسائل داخلی باشگاه‌ها ورود نمی‌کند و این در صلاحیت ما نیست. برای تمام تیم‌ها آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که این هفته نیز بازی‌ها بدون مشکل و با صلابت برگزار شود.
دبیر سازمان لیگ درخصوص اینکه تیم حفاری درخواستی مبنی بر تعویق بازی‌اش داشته به دلیل اینکه نتوانسته به خاطر شرایط هوایی اهواز، تمرین مناسبی را این هفته پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد: نماینده این تیم تلفنی با من صحبت کرد و این موضوع را گفت، اما درخواست کتبی از آنها نداشتیم. در همین تماس گفتم که هفته بیست‌وسوم لیگ برتر نیز روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود و فاصله بازی‌ها به هم خیلی نزدیک است. احتمالا با توجه به این همین موضوع، آنها از دادن درخواست کتبی خودداری کردند.
جابری در پاسخ به این سوال که آیا همه بازی‌ها این هفته همزمان آغاز می‌شود، گفت: غیر از دیدار تیم‌های فرش‌آرا و منصوری که از تیم‌های میانه جدول هستند و نتیجه این مسابقه نیز تاثیری در صدر و قعر جدول ندارد، همه دیدارها از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. این مسابقه هم به خاطر پخش استانی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه شروع می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

زهی خیال باطل آرش جوون

مخاطب دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

به عرض عالی میرساند،پس زمینه عکس متناسب با سایت وجایگاه شخص نمیباشد.لطفا به جزئیات توجه فرمایید.درضمن جهت اطلاع رسانی مطالب پیرامون فوتسال، به مجموعه تان کمال امتنان دارم.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

به عرض عالی میرساند،پس زمینه عکس متناسب با سایت وجایگاه شخص نمیباشد.لطفا به جزئیات توجه فرمایید.درضمن جهت اطلاع رسانی مطالب پیرامون فوتسال، از مجموعه تان کمال امتنان دارم.