کد خبر : 21620
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 0:36
-

لوپرانس باخت و صدرنشین باقی ماند

لوپرانس باخت و صدرنشین باقی ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست و دوم لالیگا و شانزدهم سری آ با برگزاری دیدارهایی امشب به پایان رسید که نتایج آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید. در هفته ۲۲ اسپانیا حساس‌ترین بازی مابین دو تیم مدعی بارسلونا و ال‌پوزو مورسیا برگزار شد که در پایان بارسلونا موفق شد با گل‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست و دوم لالیگا و شانزدهم سری آ با برگزاری دیدارهایی امشب به پایان رسید که نتایج آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

در هفته ۲۲ اسپانیا حساس‌ترین بازی مابین دو تیم مدعی بارسلونا و ال‌پوزو مورسیا برگزار شد که در پایان بارسلونا موفق شد با گل‌های گابریل٬ دیگو و سرجیولوزانو حریف قدرت‌مند خود را ۳ بر ۲ شکست دهد و همچنان با یک امتیاز اختلاف در تعقیب موویستار صدرنشین باشد. آلکس و کارلوس هنریک ریبریو گلزنان مورسیا در این بازی بودند. مورسیا با این باخت اختلافش با صدر جدول به ۶ امتیاز رسید ولی همچنان در مکان سوم قرار دارد.

* پالما ۳ – لوانته ۲

* اینترموویستار ۴ – سانتاکولوما ۳

* سانتیاگو ۲ – خائن یک

* بارسلونا ۳ – ال‌پوزو مورسیا ۲

* مونته‌سینوس خومیا ۹ – لوگو یک

* پنیسکولا ۴ – مانگا ناوارا ۴

* ریبرا ناوارا ۸ – تنریف صفر

* بورلا ۵ – ساراگوسا ۶

بعد از بازی‌های این هفته موویستار با ۵۷ امتیاز همچنان صدرنشین است. بارسلونا با ۵۶ امتیاز دوم است و مورسیا با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد. بورلا نیز که بهروز جعفری لژیونر ایرانی را در اختیار دارد با ۲۸ امتیاز در مکان دهم جای گرفته است. در انتهای جدول نیز تنریف با ۹ و لوگو با ۵ امتیاز در انتظار روزنه‌ای برای فرار از سقوط هستند.

هفته شانزدهم لیگ ایتالیا امشب با انجام ۲ بازی به پایان رسید. از مهمترین اتفاقات این هفته می‌توان با پیروزی ۶ بر ۵ پسکارا در خانه لوپرانس صدرنشین اشاره کرد. آستی رده دومی نیز با لاتینا در خانه ۴ بر ۴ مساوی کرد. لازیو نیز با پیروزی ۶ بر ۵ برابر ناپولی خود را به یک قدمی صدر جدول رساند. نتایج کامل این هفته را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

* سستو ۲ – کاوس فوتسال ۲

* آستی ۴ – لاتینا ۴

* آکوا اند اسپونه ۶ – فابرزیو یک

* لازیو ۶ – ناپولی ۵

* لوپرانس ۵ – پسکارا ۶

* ریتی استراحت دارد.

در پایان هفته شانزدهم سری آ ایتالیا لوپرانس با وجود باخت مقابل پسکارا همچنان با ۲۸ امتیاز صدرنشین است. آستی و لازیو نیز با ۲۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در پایان جدول نیز لاتینا و ناپولی با ۱۳ و ۷ امتیاز قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.