کد خبر : 21906
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 12:19
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:به بازیکنانی که تمرین نکرده اند بازی نمی دهم/دست بازیکنانم را که ۲۱ هفته بدون پول بازی کردند می‌بوسم

ناظم الشریعه:به بازیکنانی که تمرین نکرده اند بازی نمی دهم/دست بازیکنانم را که ۲۱ هفته بدون پول بازی کردند می‌بوسم
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: بازیکنان حق داشتند به تمرین نیایند و از نگرفتن پول‌شان ناراحت باشند، اما من هم به عنوان مربی،‌ از بازیکنانی که این هفته تمرین نکرده‌اند نمی‌توانم استفاده کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد عدم حضور بازیکنان حفاری در تمرینات اخیر این تیم به دلیل ناراحتی از دریافت نکردن حق و حقوق‌شان اظهار داشت: بازیکنان کاملا حق داشتند که ناراحت باشند. باز هم خدا پدرشان را بیامرزد که ۲۱ هفته بدون دریافت یک ریال با دل و جان برای تیم بازی کردند و دست‌شان را می‌بوسم اما این راهش نبود که حالا که در کورس قهرمانی هستیم به تمرین نیایند.

وی تاکید کرد: آنها حق دارند که پول‌شان را بخواهند. من هم مربی هستم و کارم را بلدم. نمی‌توانم به بازیکنانی که در تمرین حاضر نشده‌اند، بازی بدهم. اگر به آنها بازی بدهم به همه مربیان توهین کرده‌ام. مگر می‌شود بدون تمرین از بازیکن استفاده کرد؟ به باشگاه هم خبر داده‌ام، به هر حال پول نیست، با همه بازیکنان هم دوست و رفیق هستم و از آن جمله مربیان هستم که رفاقت با کار مربیگری‌ام عجین هست اما با شرایطی که داریم، حتی اگر این نفرات در تمرین امروز هم حضور پیدا کنند نمی‌توانم از آنها استفاده کنم.

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه در این وضعیت چطور می‌خواهد رودرروی تیم ماهان تندیس قرار بگیرد،‌ تصریح کرد: ما سه بازیکن سه اخطاره و یک مصدوم داریم. اگر این مصدوم نتواند بازی کند، فقط چهار بازیکن دارم و حتما با همان نفرات به زمین می‌روم. برای ما روح فوتسال مهم است و به همین خاطر حتی اگر این بازیکن نتواند به خاطر آسیب‌دیدگی بازی کند، تیم را ناقص به زمین می‌فرستم، گرچه که حفاری در کورس قهرمانی است و دوست داریم که قهرمان شویم.

سرمربی تیم حفاری اهواز در خصوص اینکه از این نفرات در هفته‌های آینده استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: اگر به تمرین بیایند، بله، چون بحث لجبازی نیست. شب گذشته به آنها اعلام کردم. اگر هفته بعد تمرین بکنند، می‌توانند بازی کنند. در عین حال تاکید می‌کنم که به آنها هم حق می‌دهم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

چه خبره جفاری…….

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

فقط دم ناظم گرم اما بقیه کادر فنی متاسفانه صداقت ندارن

ناشناس دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

ما میخوایم درس مربیگری بگیریم ببینیم چکار میکنی آقای ناظم این امتحان خوبیه میتونی اونها رو فردا بازی ندی یا خیر

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

به کوری چشم دشمنان بازی میکنن

ناشناس دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

امیدوارم که پای حرفت بمونی آقای مربی و ثابت کنی از اون دسته افراد نیستی که هر روز حرف خودشون رو عوض میکنن
از پایگاه خبری هم خواهش میکنم بعد از بازی به این اشاره بکنن که چه اتفاقی افتاد تو بازی و ایشون استفاده کردن از اون بازیکنان یانه
باتشکر

45 دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

سه بازیکن ۳ اخطاره علیرضا رفیعی و حسین فهیمی و بهزاد عظیمی هستن.. ….ولی در کل حقم دارن این چه وضعشه …..بقیه تیمها حداقل نصف قرارداداشون رو پرداخت کردن!!!!!!!

45 دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

علیرضا رفیعی و حسین فهیمی و بهزاد عظیمی سه اخطاره هستند… اقای ناظم بچه ها واقعا حق دارن شما خودتون نفستون از جای گرم بلند میشه!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

اقای ایکس تو خیلی زرنگی فردا همه و بازی میده

امین تبریز پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

صداقت در کار به این میگن