کد خبر : 22069
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 23:07
-

از حضور مخفیانه دبیری تا همخوانی ترانه آذری برای مربی قدیمی!

از حضور مخفیانه دبیری تا همخوانی ترانه آذری برای مربی قدیمی!
دربی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر با حاشیه های جالبی همراه بود. گزارش و حواشی fut5al از دیدار دبیری و مس را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، تیم های دبیری و مس در حالی امروز(سه شنبه) دربی شهر تبریز را برگزار کردند که علی رغم حساسیت ها و تنش های ایجاد شده قبل از بازی(مصاحبه های خانواده دبیری و شمس علیه همدیگر) این دیدار با کمترین حاشیه به پایان رسید.

ابتدا، گزارش بازی و سپس حواشی آن را در ادامه بخوانید:

در این بازی با وجود اینکه تیم دبیری شروع بهتری داشت اما این مسی ها بودند که در دقیقه پنج روی کار تیمی توسط مسلم رستمی ها به گل دست یافتند. بازی که با حملات پر تعداد دو تیم دنبال می شد در دقیقه ۱۳ به تساوی کشیده شد. این بار فرید نمازی از روی ضربه ایستگاهی برای دبیری گلزنی کرد.

در دقیقه ۱۷ نیز یکی از زیباترین گل های فصل را شاهد بودیم. رشید قلی پور بعد از تک به تک شدن با دروازه بان مس، توپ را با ضربه چیپ به کنج دروازه فرستاد.

نیمه اول با وجود اینکه می توانست گل های بیشتری داشته باشد با نتیجه دو بر یک به سود دبیری خاتمه یافت.

لیگ

مسی ها با شروع نیمه دوم برای جبران فاصله یک گل، هجومی تر ظاهر شدند و حتی مرتضی عزتی هم یک توپ را به تیر دروازه دبیری زد. اما این بار هم بر خلاف جریان بازی این دبیری بود که توسط فرهاد فخیم در دقیقه ۲۵ به گل رسید.

دو دقیقه بعد مس می توانست با زدن گل به بازی برگردد اما مسلم رستمی ها پنالتی که خودش به دست آورده بود را به هدر داد. با این حال حملات مسی ها قطع نشد و در دقیقه ۲۹ موفق شدند روی ضد حمله توسط جاناتان داسیلوا برزیلی به گل دوم برسند تا بازی سه بر دو شود.

در ادامه نیز و در حالی که بازی به شدت فیزیکی دنبال می شد فرهاد فخیم تیر خلاص را با یک ضربه چیپ زد و نتیجه چهار بر دو شد.

مس در پنج دقیقه پایانی نیز از سیستم پاور پلی برای جبران گل ها استفاده کرد اما نه تنها راه به جایی نبرد بلکه حتی نزدیک بود گل های پنجم و ششم را هم دریافت کند.

12

حاشیه ها:

– افشین دبیری که با حکم کمیته انضباطی به مدت دو سال نمی تواند در هیچ ورزشگاهی حاضر شود، در ابتدای بازی امروز در کنار تیمش بود اما با شروع بازی از سالن خارج شد. البته به گفته مسئولان مس او در ورزشگاه حضور داشت. مسی ها حتی مدعی شدند از حضور دبیری عکس و فیلم هم تهیه کرده اند!

– تنها حاشیه نیمه اول بازی را یکی از هواداران تبریزی به وجود آورد. وقتی که گروه داوری در حال رفتن به رختکن بود یکی از هواداران به محمود نصیرلو گفت: داور، پولتو دادن، ندادن دقت کن…! این جمله که اشاره به پرداخت نشدن حق و حقوق داوران داشت، باعث خنده محمود نصیرلو و سایر اعضای گروه داوری شد.

– با شروع نیمه دوم، حامد نجفی که بازی را از جایگاه VIP دنبال کرده بود، از جایگاه پایین آمد و بین هواداران نشست.

– مسلم رستمی ها مغموم از به هدر دادن ضربه پنالتی به گوشه سالن رفت و دقایقی رو به دیوار ایستاد. هم تیمی های او نیز برای دلداری دادن به سمتش رفتند و او را به نیمکت برگرداندند.

– در اواسط نیمه دوم که بازی به شدت فیزیکی دنبال می شد، درگیری بین فرهاد فخیم و مرتضی عزتی به وجود آمد. در این هنگام دو بطری از جانب تماشاگران منتسب به دبیری به زمین پرتاب شد و تنش را بیشتر کرد اما قائله با اداره نصیرلو و نشان دادن کارت زرد به خاطیان ختم به خیر شد.

10

 

– رضا موثق دروازه بان دبیری تبریز به دلیل محرومیت، بازی را از روی سکو دنبال کرد.

-تماشاگران دبیری که مشخص بود در این بازی به شدت از جانب مسئولان باشگاه و لیدرها کنترل می شوند، در انتهای بازی دیگر نتوانستند تحمل کنند و به یکی از اعضای کادرفنی مس لقب رئیس مافیا دادند.

5

-آن ها در پایان بازی نیز برای همین عضو کادرفنی مس که اتفاقا قبل از بازی هم کری های زیادی خوانده بود، یکی از ترانه های معروف آذری را خواندند تا او را دوباره تحریک به انجام حرکات موزون کنند!بعد از خواندن این ترانه، نوبت به «حیا کن رها کن» برای این عضو کادر فنی مس رسید.

– بعد از مصاحبه های انتهای بازی هم اسماعیل تقی پور به سمت افشین و فرزین دبیری رفت و برد را به آن ها تبریک گفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ايران چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۴۷

میگم خوبه حالا خیلی حاشیه نداشت!!!