کد خبر : 21856
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 0:10
-

بیانیه باشگاه فرش آرا درباره اعتراض داورها

بیانیه باشگاه فرش آرا درباره اعتراض داورها
بعد از اعتراض داوران و اعلام اینکه تا حل شدن مشکلاتشان حاضر به قضاوت نیستند ،باشگاه فرش ارا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اعتراض داوران و اعلام اینکه تا حل شدن مشکلاتشان حاضر به قضاوت نیستند ،باشگاه فرش ارا بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

یکی از مهمترین ارکان برگزاری هر دیدار ورزشی، داوران هستند که باید کار سخت و حساس قضاوت را انجام دهند. لباس داوری ارج و قربی همیشگی در نزد جامعه ورزش دارد و گلایه‌ها و اعتراض‌های هر از گاهی تیم‌ها و تماشاگران، این جایگاه را دچار تزلزل نمی‌کند.

با توجه به اتفاقات پیش آِمده و اعتصاب داوران فوتسال، لازم می‌دانم نکاتی را یادآوری کنم:

برای قضاوت در میدان ورزشی، تمرکز و دقت فراوانی احتیاج است که این ویژگی در آرامش داوران نهفته است. اگر داروان با آرامش قضاوت کنند، تصمیمات بهتری می‌گیرند که در نهایت، یک دیدار جذاب و دیدنی را شاهد خواهیم بود. رفع مشکلات مادی داوران، می‌تواند بخش مهمی از این آرامش را فراهم کند. چرا که داوران نمی‌توانند در شرایطی که دغدغه‌هایی خارج از میدان ورزشی دارند، با تمرکز کامل به قضاوت بپردازند. آن هم در رشته‌ای سرعتی و پر جنب‌وجوش مانند فوتسال که داوری را سخت تر از بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر می‌کند. فدراسیون فوتبال در راس و کمیته فوتسال در مرحله بعد باید این دغدغه داوران را در اسرع وقت پاسخگو باشد و گام‌های اساسی برای حل آن بردارد. امروزه هم اگر چه این مشکل به وجود آمده، اما جامعه داوری به احترام علاقمندان فوتسال، بهتر است که دغدغه‌های به حق خود را از راه مسالمت‌آمیز حل کند تا مشکلی در روند انجام دیدارهای لیگ به وجود نیاید.

مسئله دوم اینکه اگر چه باشگاه فرش آرا بیشترین ضربه را از ناحیه اشتباهات داوری خورده (به عنوان مثال لینک چند اشتباه داوری دیدارهای فوتسال فرش آرا را در سایت باشگاه قرار گرفته است)، اما معتقدیم که این اشتباهات انشاالله سهوی بوده و هیچ قصدی در رخ دادن آن‌ها نبوده است. و البته امیدواریم که داوران در نهایت دقت عمل و ریزبینی، به قضاوت بپردازند تا حقی از تیم‌ها ضایع نشود.

در انتها باز هم تاکید می‌کنیم که باشگاه فرش آرا در اتفاقات پیش آمده، در نهایت احترام به خواسته به حق داوران، امیدوار است با حل این مشکل ،دیدارهای این هفته لیگ برتر انجام شود تا هواداران فوتسال از این رویداد جذاب محروم نشوند.

غلامعلی مرتضایی (مدیر عامل باشگاه فرش آرا)

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

شما حرف نزنین میگن لالین؟؟؟؟؟؟ برای هر موضوع بیانیه میدن ! انگار رئال مادریدن !!