کد خبر : 22005
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 15:27
-

سجده شکر کردم چون خدا جواب زحماتم را داد/ انتظارات از من را کم کنید، اینجا اسپانیا است

سجده شکر کردم چون خدا جواب زحماتم را داد/ انتظارات از من را کم کنید، اینجا اسپانیا است
لژیونر ایرانی تیم بورلا اسپانیا گفت: پس از اولین گلم در لیگ اسپانیا سجده شکر کردم چراکه خدا جواب چند ماه سختی و تمرینات طاقت فرسا را به من داد و از زیر فشار خارج شدم.

بهروز جعفری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با گلی که برابر دی لینک زاراگوزا به ثمر رساندم علیرغم اینکه تیم ما در پایان شکست خورد از زیر فشار روانی سنگینی که به من وارد می شد خارج شدم و مطمئنم از این پس بسیار روانتر و راحت تر برای تیمم بازی خواهم کرد.

وی افزود: حجم پیغام‌ها و کامنت‌هایی که مردم عزیز فوتسال دوست کشورم برای پرسیدن علت گل نزدن‌ها و شکست‌های تیم برای من می‌فرستادند به نوعی بر روی من تاثیر گذاشته بود تا نتوانم آن طور که باید عملکرد خودم را به در زمین به نمایش بگذارم. این موضوع به شکل روانی مرا اذیت می کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه انتظار همه از او به خاطر اولین و تنها نماینده حال حاضر فوتسال ایران در اسپانیا طبیعی است، ادامه داد: به عنوان نماینده‌ای در این لیگ حاضر هستم که باید انتظارات را برآورده کنم اما باید حجم این انتظارات را کم کرد چراکه به هر حال همه می‌دانند که لیگ اسپانیا یک سر و گردن از تمام لیگ‌های حرفه‌ای دنیا بالاتر است و به این آسانی نیست که بازیکنی از راه برسد و ستاره‌اش شود.

لژیونر ایرانی بورلا اذعان کرد: سبک بازی من در تمامی تیم‌هایی که بازی کرده‌ام به عنوان یک مکمل گلزنی بوده کما اینکه در اینجا هم همین مسئولیت را دارم و در هفته های قبل نیز چندین موقعیت مسلم برای تیمم خلق کردم که با بدشانسی گل نشد. اینجا متکی به بازیکن نیستند و بیشتر کارگروهی را می‌پسندند تا کار فردی.

وی به تمرینات سنگین در لیگ اسپانیا اشاره کرده و متذکر شد: باشگاه بورلا خیلی حرفه ای است همانطور که از تیم اول تا شانزدهم همگی حرفه ای هستند و بابرنامه و تاکتیک و توجه به بحث فیزیکی کار می‌کنند. غالب مربیان لیگ همه شاگردان لوزانو هستند و به همین خاطر شکل کار غالب تیم ها یک جور است. همه تیم ها با تاکتیک و پرس مدت‌دار کار را برای بازی هر حریفی سخت می‌کنند.

جعفری ادامه داد: شرایط خودم هم با توجه به اینکه در نیم فصل اضافه شدم سخت است. در خود ایران هم وقتی یک بازیکن از نیم فصل اضافه می شود از نظر تاکتیکی و فیزیکی از سایرین عقب است اما اینجا صبح و بعد از ظهر تمریناتی می کنیم که هر یک جلسه به اندازه ۱۰جلسه در ایران به من فشار می آید. چون مربی به کار من اعتقاد داشت در ۹۰درصد بازی ها من را جزو چهار تا اول به زمین فرستاد که شکر خدا این هفته هم پاسخ اطمینانش را دادم و نشان دادم که در حال بهتر شدن هستم.

این لژیونر ایرانی بورلا به توصیف تیمش پرداخته و گفت: تیم ما تیم جوان و ناشناخته ای از جوانان اسپانیا است ولی همیشه جنگیده و با بالا جدولی ها هم نتیجه خوبی گرفته است. بورلا یک تیم متوسط است و تیمی نیست که بالانشین باشد و غالبا نهم، دهم و هشتم بوده‌اند. اکنون برای من مهم خودم هستم که با هدف به اسپانیا آمده ام و باید شرایط خودم را بهبود ببخشم.

وی از کار سخت بورلا برای صعود مرحله پلی آف سخن گفته و یادآور شد: ما در بازی با تیم های هشتم و هفتم جدول باختیم و به همین خاطر الان کارمان برای صعود به جمع هشت تیم راه یافته به پلی آف خیلی سخت شده و باید سه چهار بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به هدف باشگاه دست پیدا کنیم.

بهروز جعفری در خاتمه از شرکت در کلاس های زبان اسپانیایی سخن گفته و خاطرنشان کرد: چون همه بازیکنان و کادر اسپانیایی صحبت می کنند و باشگاه هم می‌دانست من دانشجو هستم مرا به یک دانشگاه معرفی کرده است تا در یک کلاس خصوصی دوره های فشرده زبان اسپانیایی را بگذرانم و کلاس می روم و رفته رفته در حال آموختن زبان آنها هستم. در تیم هم جا افتادم و از این هفته از من بیشتر خواهید شنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

ب ارزوی موفقیت
ایشالا بهترینها نصیبت شه