کد خبر : 22002
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 15:11
-

قمی ها با ماسک در اهواز!

قمی ها با ماسک در اهواز!
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم می‌گوید این تیم برای بازی با شرکت حفاری، با پیش بینی کامل به اهواز رفته و حتی ماسک هم برای گرد و غبار این شهر تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم می‌گوید این تیم برای بازی با شرکت حفاری، با پیش بینی کامل به اهواز رفته و حتی ماسک هم برای گرد و غبار این شهر تدارک دیده است.
در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال امروز سه‌شنبه تیم ماهان تندیس قم در اهواز به مصاف تیم شرکت حفاری خواهد رفت. تیم ماهان به خاطر امکان لغو پروازهای اهواز، یکشنبه شب با قطار عازم اهواز شد و صبح روز دوشنبه به این شهر رسید. با این حال آنها پیش بینی سایر موارد را هم کرده‌اند و حتی ماسک هم به اهواز برده‌اند!

علی رعدی سرمربی تیم ماهان تندیس گفت: دیروز که هوای اهواز خیلی خوب و مطبوع بود ولی دوباره از امروز صبح (سه شنبه) گرد و خاک شروع شده است و ما به سرفه افتاده‌ایم.

وی افزود: البته پیش بینی این هوا را کرده بودیم و برای همین با خودمان ماسک هم به اهواز آورده‌ایم. از بازیکنان خواستیم هنگام تردد در محوطه هتل یا فضای بیرون حتما از ماسک استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.