کد خبر : 21982
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 11:13
-

نتیجه زنده بازی های امروز از ساعت ۱۶ در پایگاه خبری فوتسال+نگاهی به بازی های هفته

نتیجه زنده بازی های امروز از ساعت ۱۶ در پایگاه خبری فوتسال+نگاهی به بازی های هفته
لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران در حالی به ایستگاه بیست و دوم وارد می شود که نبرد و جدال تیم ها هم برای کسب صدرنشینی و هم برای بقا همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدارهای این هفته امروز سه شنبه در شهرهای مختلف انجام و بر اساس برنامه تیم تاسیسات دریایی تهران صدرنشین رقابت ها در کرج به مصاف مقاومت البرز می رود.

تاسیسات تهران که در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه پنج بر صفر برنده شده بود، از شانس بیشتری برای حفظ صدرنشینی در پایان رقابت های این هفته برخوردار است، اما در طرف مقابل تیم مقاومت که خطر سقوط را احساس کرده به سه امتیاز بازی نیاز دارد و حداقل برای کسب یک امتیاز در این دیدار به میدان می رود.

گیتی پسند اصفهان تیم دوم جدول که با تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون ورزقان در این رده قرار گرفته در این هفته میزبان میثاق تهران است.

این تیم اصفهانی که نیم نگاهی هم به صدر جدول دارد، در صورت کسب برتری مقابل میثاق و شکست تاسیسات در مصاف با مقاومت می تواند با تفاضل گل در صدر قرار گیرد اما در صورت باخت گیتی پسند در این بازی، سقوط این تیم با توجه به نزدیک بودن امتیازات در صدر جدول تا رده چهارم بسیار محتمل خواهد بود.

گیتی پسند در دیدار رفت در تهران مقابل این تیم با نتیجه چهار بر دو برنده شده بود.

مس سونگون ورزقان که در هفته پایانی نیم فصل اول صدر جدول را از دست داد، در ادامه رقابت ها نتوانست این جایگاه را بازپس گیرد اما تلاش های ان همچنان ادامه دارد و در این هفته مقابل تیم همشهری دبیری قرار می گیرد تا ضمن کسب سه امتیاز بازی و ماندن در کورس قهرمانی، امیدهای خود را برای صدرنشینی زنده نگه دارد.

دیدار این دو تیم در دور رفت چهار بر دو به سود مس خاتمه یافت، اما این بار دبیری میزبان است و به نظر کار مس برای گرفتن سه امتیاز بازی کمی سخت تر از دور رفت خواهد بود.

هرچند دبیری در این دوره از رقابت ها شانس قهرمانی ندارد، اما برای صعود در جدول رده بندی در پنج هفته باقیمانده امیدوار است.

حفاری تیم چهارم جدول در این هفته میزبان همسایه جدولی خود ماهان تندیس قم است و هر دو تیم با انگیزه مقابل هم قرار می گیرند تا بلکه در جدول رده بندی بالاتر قرار گیرند.

دو تیم در دیدار رفت دو بر دو مساوی شدند که در صورت تکرار این نتیجه در دیدار برگشت، تغییری در رده بندی چهارم و پنجم دو تیم ایجاد نمی شود اما برتری حفاری در این بازی و باخت تیم های مس سونگون و گیتی پسند در این هفته، این تیم را تا رده دوم بالا می کشد.

دیگر دیدار این هفته نیز بین دو تیم فرش آرا و منصوری که در جدول رده بندی در کنار هم قرار دارند برگزار می شود.

فرش آرا مشهد که در بازی رفت سه بر یک مغلوب شده بود در این هفته به دنبال تلافی این شکست و ماندن در نیمه بالای جدول است و منصوری نیز با همین انگیزه و کسب سه امتیاز در این بازی به میدان می رود.

در سایر بازی های این هفته، تیم ها برای بقا در لیگ برتر و فرار از انتهای جدول و خطر سقوط رو در روی هم قرار می گیرند.

فردوسی مشهد و شهروند ساری که در رده های نهم و یازدهم هستند و در روی کاغذ همچنان در خطر سقوط قرار دارند برای آنکه نام خود را از لیست تیم های نامزد سقوط حذف کنند به سه امتیاز این بازی و بازی های هفته باقی مانده نیاز دارند.

دو تیم در دیدار رفت سه بر سه مساوی شدند و شاید بهترین نتیجه برای دو تیم تکرار این نتیجه در دیدار برگشت باشد.

پایاسازه تبریز و شهرداری ساوه که بیشتر از تیم های دیگر در خطر سقوط به دسته یک قرار دارند در این هفته حساس ترین دیدار از نوع ته جدولی را برگزار می کنند.

هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی و دیگر بازی ها نیاز دارند و از دست دادن حتی یک امتیاز از سوی دو تیم در بازی های پیش رو به معنی سقوط به لیگ دسته یک خواهد بود.

پایاسازه که در تبریز پنج بر سه برنده شده در این بازی نیز چاره ای جز تکرار این نتیجه ندارد تا بلکه در هفته آتی و با کسب امتیازات لازم از سقوط به لیگ دسته یک رهایی یابد.

به هرحال تمام تلاش تیم های نامزد سقوط به لیگ دسته یک در پنج هفته باقیمانده این خواهد بود که در بین دو تیم سقوط کننده به لیگ یک قرار نگیرند.

در جدول رده بندی این رقابت ها تاسیسات با ۴۲، گیتی پسند و مس سونگون با ۳۹، حفاری با ۳۸، ماهان با ۳۴، دبیری با ۳۱، فرش آرا با ۳۰، منصوری با ۲۸، فردوسی و میثاق با ۲۶، شهروند ساری و مقاومت البرز با ۲۱، پایاسازه با ۱۶ و شهرداری ساوه با ۱۴ امتیاز در رده های اول تا چهاردهم هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

هیچ کدوم از بازی ها از شبکه های استانی پخش نمیشه؟

ساوه سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

به امید برد شهرداری ساوه.

M سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

بازی پخش میشه؟؟؟؟؟؟؟

مجید-شهروند سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

بد مساوی کردیم
پنالتی ثانیه اخرمون با بدشانسی خورد به تیرک