کد خبر : 22320
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 - 13:02
-

دبیری:بعید است بهترین باشگاه جهان شویم

دبیری:بعید است بهترین باشگاه جهان شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در مورد انتخاب ۱۰ باشگاه برتر فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت که نام باشگاه دبیری نیز در بین آن دیده می‌شود، اظهار داشت: ما در فوتسال هدف‌گذاری سه ساله داشتیم که سال گذشته با حضور وحید شمسایی و سایر مربیان و بازیکنان، توانستیم عنوان قهرمانی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در مورد انتخاب ۱۰ باشگاه برتر فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت که نام باشگاه دبیری نیز در بین آن دیده می‌شود، اظهار داشت: ما در فوتسال هدف‌گذاری سه ساله داشتیم که سال گذشته با حضور وحید شمسایی و سایر مربیان و بازیکنان، توانستیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. این برای اولین بار بود که یک تیمی از آذربایجان، عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد و بعد از آن نیز در آسیایی شرکت کردیم.

وی ادامه داد: در آسیایی متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید و شاید نتیجه بگیریم و به هدف‌مان که کسب عنوان قهرمانی بود، برسیم. با وجود تلاش همه بچه‌ها، آنجا سوم شدیم. حالا خیلی خوشحالم که نام باشگاه ما در بین ۱۰ باشگاه نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه جهان قرار گرفته است و این یک امتیاز مثبت است و امیدوارم که سال آینده بار دیگر قهرمان لیگ برتر و در پی آن قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم تا بتوانیم حتی عنوان بهترین باشگاه جهان را به خود اختصاص دهیم.

فرزین دبیری با تاکید بر اینکه امسال تیمش شانس زیادی برای کسب این عنوان ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آسیا سوم شده‌ایم و نام تیم ناگویای ژاپن هم در این لیست دیده می‌شود، اگر قرار باشد یک تیم آسیایی این عنوان را به خود اختصاص دهد،‌ فکر می‌کنم تیم ژاپنی باشد. البته همین که امسال در جمع ۱۰ باشگاه برتر قرار گرفته‌ایم، افتخار بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

قائم‌مقام باشگاه دبیری همچنین در خصوص دیدار این هفته تیمش با شهروند ساری گفت: بازی خیلی سختی خواهیم داشت. با توجه به اینکه شهروندی‌ها برای سقوط نکردن، به امتیاز مسابقه احتیاج دارند و همیشه هم تماشاگران‌شان حمایت‌شان می‌کنند و آنها از تیم‌های قدیمی لیگ برتر هستند،‌ حتما کار تیم ما سخت خواهد بود، خصوصا اینکه دو بازیکن خوب‌مان را در این مسابقه در اختیار نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

آقا پسر این اعتماد به نفس رو از کجا آوردى؟؟نکنه با این نتایج افتضاحى که با اصغرى بعد از حسین شمس آوردید بهترین باشگاه جهان هم بشید ؟؟؟!!همین هم بخاطر شمس دارید

نام ... جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

پسر حسین اقا خدا پدر اصغری مقدم بیامرزه گند حسین شمس جمع کرد الان معلوم نبود با شمس و رضا کردی این تیّم کجای جدول ایران بود

شهسوار جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

شاه داماد دوست داریم یک حال دیگه به اون مشاور مَس میدی

نام... جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

بابا معلومه که بهترین میشید !! آخه معلوم نیست با چه معیاری این انتخاب انجام شده ؟؟؟ تو آسیا که سوم شدید با پنالتی !! تو ایران هم که هفتم میشین!!! حالا چه جوری شما رو انتخلب کردن فکر کنم به مهمان های سال گذشته که ازکرواسی دعوت کردید ربط داشته باشه !!!! فکر نکنید مردم نمی فهمن!!

نام ... جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

إستاد
استاد
استاد
حسین شمس باعث شدن وارتباط زدن این تیّم نامزد کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ليدر جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

داداش اصغری شاخ شمارو در همین دربی با شمستون شکست بسته دیگه برو سال بعد بیا بچه ها وقت ندارن

عباس شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

این قدر شاخ شاخ نکن اصغرى مقدم هى میایى براى خودت کامنت میذارى بچه جون !!این تیم رو اگر دست یک کور مادر زاد میدانند با این همه بازیکن الان صدر جدول بود حالا تیم داره براى هشتم ون نهمى !!!!میجنگه برو دنبال تیم سال بعدت باش مثل اصفهان باید از تبریز هم برى شهسوار!!!

بازیکن ماهان شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۳۷

اقایان فخیم و اصغری مقدم من کار به حسین شمس ندارم ولی با استاد کردی کار کردم.ایشان بهترین مربی ایرانه.الانم تنها مربی که خارج از ایران مربیگری میکنه.تازه یکی از بازیکن های خودتون میگفت که شما دو نفر اجازه ندادید تیم نتیجه بگیره و با سیاه کردن دبیری تیم را گرفتید.لطفا سکوت کنید و احترام خودتون را نگهدارید و اینقدر در حمایت خودتون کامنت نذارید.