کد خبر : 22822
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:42
-

از هفت ضربه به تیرک تا پنالتی از دست رفته!/ ماجرای بازوبند چرخشی

از هفت ضربه به تیرک تا پنالتی از دست رفته!/ ماجرای بازوبند چرخشی
دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و دبیری تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر یکشنبه سوم اسفندماه با برتری 9 بر 2 میزبان همراه بود. حاشیه نگاری از این دیدار جذاب را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و دبیری تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر یکشنبه سوم اسفندماه با برتری ۹ بر ۲ میزبان همراه بود.

حاشیه نگاری از این دیدار جذاب را در زیر می خوانید:

* با وجود اینکه درب سالن سید رسول حسینی از ساعت ۱۴:۴۵ بر روی هواداران پرشور شهروند ساری باز شده بود، اما ازدحام بیش از حد جمعیت باعث شد تا ساعت ۱۶:۳۰ شاهد ورود قطره چکانی آنها به داخل سالن باشیم. یگان ویژه در چند بازی اخیر شهروند تدابیر شدیدی را اتخاذ کرده است.

* شهروند ساری ساعت ۱۵:۱۰ برای گرم کردن وارد زمین شد و اکثر بازیکنان شهروند در هنگام گرم کردن مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* قبل از شروع این دیدار سعید نجاریان با جواد اصغری مقدم سرمربی بازیکن مازندرانی تبریزی ها و فرزاد کاویانی سرپرست دبیری دقایقی به خوش و بش پرداخت.

* تبریزی ها که با دردسرهای فراوانی به ساری رسیدند، با کمبود شدید بازیکن مواجه بودند. این تیم با ۹ بازیکن در قلعه عقابها به میدان رفت.

* پس از اعزام سینا پرکاس به خدمت مقدس سربازی، جواد منتظر پس از هفته ها در ترکیب شهروند ساری قرار گرفت و محمد رستمی نیز روی نیمکت حضور داشت.

* شهروند ساری با لباس یکدست سفید و دبیری تبریز با لباس های یکدست مشکی در این دیدار حاضر شدند.

* بازیکنان هر دو تیم قبل از شروع مسابقه به سمت کادر فنی حریف رفتند.

* حسین زادگان (مدیرکل ورزش و جوانان مازندران)، محمدی (معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران)، اعضای شورای اسلامی شهر ساری و شهرداران مناطق از جمله مسئولانی بودند که این دیدار را از نزدیک به نظاره نشستند.

* با وجود اینکه این دیدار در روزی غیر تعطیل وسط هفته برگزار می شد، ظرفیت ۴۰۰۰ نفری قلعه عقابها مانند همه مسابقات شهروند ساری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کاملاً پر شده بود. هواداران پرشور شهروند ساری حتی در بین دو نیمه هم بیکار ننشستند و با به راه انداختن موج مکزیکی جو وحشتناکی را ایجاد کردند.

* جابر کیان نژاد سرمربی دو فصل قبل شهروند ساری نیز در سالن سید رسول حسینی حضور داشت. وی با سعید نجاریان دقایقی به صحبت پرداخت. رضا کیان نژاد نیز برای چندمین بار در این فصل به تماشای دیدار شهروند پرداخت.

* به نظر می رسد بازوبند کاپیتانی شهروند ساری به صورت چرخشی بین محمود لطفی و مرتضی عظیمایی در بازیها جابجا می شود. برخلاف دیدار هفته گذشته برابر فردوسی مشهد که عظیمایی کاپیتان ساروی ها بود، در این دیدار محمود لطفی بازوبند را به بازو بسته بود.

* شهروند ساری با ترکیب ابتدایی سید جواد منتظر، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، امیرحسین رسولی و حمیدرضا ره انجام وارد میدان شد. برخلاف اکثر بازیهای این فصل، سعید بلباسی دقایق کمتری فرصت بازی کردن پیدا کرد.

* گل اول شهروند ساری از روی پاس خوب سعید بلباسی و شوت تمام کننده محمد رضا کرد در فاصله ۵۰ ثانیه تا پایان نیمه اول به ثمر رسید.

* نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شهروند ساری خاتمه یافته بود.

* حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بین دو نیمه در رختکن شهروند ساری حاضر شد و به بازیکنان این تیم فول داد تا در صورت کسب پیروزی برابر دبیری تبریز، مبلغی را به عنوان پاداش به آنها اهدا خواهد کرد.

* در پی پشت درب ماندن تعداد زیادی از تماشاگران و ازدحام جمعیت در بیرون از سالن، نیروی انتظامی مجبور شد در بین دو نیمه اندک صندلی هایی که به تیم میهمان اختصاص یافته بود را نیز در اختیار هواداران شهروند ساری قرار دهد.

* جواد منتظر که در نیمه اول چند واکنش خوب داشت و ناجی تیمش شده بود، در چندین مقطع مورد تشویق هواداران شهروند ساری قرار گرفت. زمانی که حساب کار ۷ بر ۲ به سود شهروند بود و مراد ناظری برای زدن پنالتی دوم پشت توپ قرار گرفته بود، هواداران یک صدا خواهان زدن این پنالتی توسط منتظر شدند!

* دبیری تبریز اگرچه با دریافت ۹ گل در قلعه عقابها، سنگین ترین شکست چند فصل اخیر خود را تجربه کرد اما در این مسابقه ۷ بار دیرک دروازه شهروند ساری به لرزه درآورد تا به معنای واقعی شانس با نماینده مازندران یار باشد.

* مرتضی عظیمایی که به دوران اوج خود بازگشته، ستاره بی چون چرای شهروند ساری در این دیدار بود. وی با به ثمر رساندن ۳ گل و دادن ۲ پاس گل نقش بسزایی در ثبت این پیروزی به یادماندنی داشت.

* جواد اصغری مقدم سرمربی – بازیکن دبیری تبریز که به دلیل سه اخطاره بودن قادر به همراهی تیمش در ساری نبود، پس از دریافت گل چهارم و در فاصله ۸ دقیقه مانده به پایان، تاکتیک پاورپلی را در دستور کارش قرار داد که البته راه به جایی نبرد.

* در این دیدار بازیکنان شهروند ساری انواع و اقسام نحوه رسیدن به گل را به نمایش گذاشتند. کارهای ترکیبی، استفاده ضد حملات، شوت های محکم و همچنین گلزنی با ضربه سر! که توسط حمید سالاری به ثمر رسید. سالاری پس از زدن گل پنجم تیمش شادی خود را با هواداران تقسیم کرد.

* پس از به ثمر رسیدن گل ششم شهروند ساری، هواداران پرشمار این تیم شعار “شش تایی ها” را سر دادند. البته آنها پس از به ثمر رسیدن گل های بعدی تیم شان، تعداد آنها را شمارش کرده و به شادمانی می پرداختند.

* زمانی که دبیری با تکتیک پاورپلی کار را دنبال می کرد، سرجی بازیکن خارجی میهمان در یک صحنه مانع از شوت جواد منتظر شد تا کارت زرد داور را به جان بخرد.

* محدودیت خطایی هر دو تیم در نیمه دوم به پایان رسید. شهروند ساری و دبیری هرکدام یک بار از روی نقطه پنالتی دوم به گل رسیدند.

* فرهاد فخیم کاپیتان دبیری در این دیدار، نوزدهمین گل خود در فصل جاری را به ثمر رساند و البته یک پنالتی نقطه دوم را نیز از دست داد.

* سرجی بازیکن اوکراینی دبیری پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش از روی نقطه پنالتی دوم، با گره کردن مشت خود و نشان دادن آن به هواداران شهروند، برای لحظاتی تماشاگران ساروی را عصبانی کرد. البته این بازیکن درست ۲ دقیقه بعد با دریافت کارت دوم خود از زمین مسابقه اخراج شد.

* در حالی که ۳ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود و نتیجه ۶ بر یک به سود شهروند ساری بود، تعدادی از هواداران شهروند که از پیروزی تیم شان مطمئن شده بودند، اقدام به ترک سالن کردند.

* گل نهم شهروند ساری دقیقاً در ثانیه پایانی مسابقه به ثمر رسید. جم تاج مهجور سرداور این دیدار گل حمیدرضا ره انجام را پذیرفت.

* با دستور فریدون اندرخور، لیدر شهروند ساری، هواداران این تیم به احترام عملکرد فوق العاده بازیکنان برای آنها خبردار ایستادند. عکاسان خبری حاضر در قلعه عقابها نیز به ثبت این لحظات به یادماندنی پرداختند.

* در پایان این دیدار، هواداران شهروند ساری سعید نجاریان، مرتضی عظیمایی و سید جواد منتظر را به شدت مورد تشویق قرار دادند. هواداران عظیمایی را با شعار “آقای گل” و منتظر را با شعار “سید دوست داشتنی” تشویق کردند.

* دوربین های شبکه خبر و سیمای تبرستان پس از پایان این دیدار با سرمربیان دو تیم به مصاحبه پرداختند.

* در پایان این دیدار، سردار شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تبریک این پیروزی شیرین، اعلام کرد شورای شهر ساری به پاس بازی خوب بازیکنان شهروند ساری، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به آنها اهدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

واقعا بعد از این همه بد بازی کردن برد این بازی بهمون چسبید.ساری ته پرچم بالا.

شهروند دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

شیره سلطان سید مهدی ابطحی

مجید-شهروند دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

تو قلعه عقابها همه محکوم به باختن