کد خبر : 22664
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 9:22
-

شمسایی:وقتی دو بازیکن اصلی را از دست دادیم ، فشار زیادی به تیم وارد شد

شمسایی:وقتی دو بازیکن اصلی را از دست دادیم ، فشار زیادی به تیم وارد شد
مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی تهران از بازی تیمش با گیتی پسند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران تاکید کرد: از هیچ تلاشی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دریغ نمی‌کنیم هرچند که بر روی کاغذ بازی‌های سخت‌تری نسبت به گیتی‌پسند داریم.

امیر شمسایی درباره بازی مقابل گیتی پسند و کسب تساوی صفر بر صفر اظهار کرد: واقعا بازی زیبا و جذابی را شاهد بودیم و همه بینندگان تلویزیونی از آن لذت بردند. بازی در وسط زمین نبود و بیشتر در زمین دو تیم جریان داشت که این نشان می‌داد دو تیم میل زیادی برای گلزنی و حمله به دروازه حریف دارند.

مدیرفنی تیم فوتبال تاسیسات دریایی افزود: نتیجه تساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد شرایط جدول به گونه ای پیش رفت که ما و گیتی پسند مدعی قهرمانی شدیم و این بر جذابیت بازی افزود. به اعتقاد من نیمه اول تحت اختیار ما بود و وقتی احمدی و شمسایی دو بازیکن خود را از دست دادیم به تیم فشار زیادی وارد شد و گیتی پسند توانست نیمه دوم را در اختیار بگیرد اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان مان حریف موفق به گلزنی نشد حتی اواخر بازی این شانس را داشتیم که به برد برسیم که متاسفانه این طور نشد.

وی درباره احتمال قهرمانی تیم صدرنشین تاسیسات سه هفته مانده به پایان لیگ گفت: یکی از شانس‌های قهرمانی ما هستیم و حالا که کار به اینجا رسیده نهایت تلاش و کوشش‌مان را می کنیم تا به این عنوان برسیم. ۳ بازی سنگین با تیم های فرش آرا ،‌مس سونگون و منصوری قرچک داریم و بر روی کاغذ کارمان نسبت به گیتی پسند سخت‌تر است اما از هیچ تلاشی برای رسیدن به قهرمانی دریغ نمی‌کنیم.

شمسایی با بیان اینکه در لیگ امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد گفت:‌ هر بازی حکم فینال را برای ما و سایر تیم های بالای جدول دارد و هر تیمی که با تجربه‌تر و به دور از حاشیه کار کند به موفقیت خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

واسه قم هیچکاری نکردی.. بچه های تیم امید خودمون اون هفت هفته رو پیش بردن. جز تمرین حفظ توپ و بازی چکار کردی تو تمرینات؟؟؟ چه تاکتیکی؟؟؟ چه برنامه ای؟؟؟