کد خبر : 22855
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 18:16
-

منصوری:نیت مسئولین این بود که من را بازی دهند/ همانهایی که قول مساعد دادند دیگر به سالن هم نمی آیند

منصوری:نیت مسئولین این بود که من را بازی دهند/ همانهایی که قول مساعد دادند دیگر به سالن هم نمی آیند
کریم منصوری گفت:بارها گفته ام در توان من نیست که صد در صد هزینه ها را بپردازم، اسپانسری هم نداریم و شهرداری هم که از اول لیگ قول مساعدت داده بود و باید سهم خود را پرداخت می کرد متاسفانه انجام نداد.

کریم منصوری پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل مس سونگون به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از بدشانسی تیم مس،ما پس از ۴ هفته،تمام بازیکنانمان را در اختیار داشتیم و تیم ما یکدست بازی کرد و به نتیجه ی مطلوبی نیز رسیدیم.
وی در خصوص وضعیت باشگاه شهید منصوری خاطر نشان کرد:بارها گفته ام در توان من نیست که صد در صد هزینه ها را بپردازم، اسپانسری هم نداریم و شهرداری هم که از اول لیگ قول مساعدت داده بود و باید سهم خود را پرداخت می کرد متاسفانه انجام نداد.من تمام و کمال سهم خود را پرداخت کرده ام،حتی بیشتر و باز هم می دهم اما به هیچ وجه وظیفه ی من نیست.
وی افزود:من از مسئولین محترم شهرستان تقاضا دارم به وضعیت تیم رسیدگی کنند.اول لیگ به بنده گفتند شما بیایید و گوشه ای از کار را بگیرید و بقیه اش به عهده ما،اما تا الان تمام مسئولیت به عهده بنده بوده و همانهایی که اول لیگ قول مساعدت دادند،دیگر حتی برای تماشای بازی ها به ورزشگاه هم نمی آیند.دلیلش هم این است که نمی خواهند کمک کنند،می توانند ولی نمی خواهند،نیتشان این بوده که من را بازی دهند.
مدیرعامل منصوری ادامه داد:بنده از مسئولین خواهش می کنم که حداقل تکلیف تیم را برای سال آینده مشخص کنند،آنها مالک ۴۹ درصد تیم هستند و باید حق مالکیت را ادا کنند.سه هفته به پایان لیگ مانده است و پس از اتمام لیگ،ما مسئولین استان را هم مطلع می کنیم و حقمان را خواهیم گرفت.آنها با این کارشان به قشر جوان شهرستان صدمه ای جدی می زنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی سه شنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۴:۰۲

آخه تو قشر نوجوان میدونی چیه،همه جوونای قرچکو تو نابود کردی،تیمتم جمع کن برو ما نمیخوایم،