کد خبر : 22667
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 9:27
-

ناظم الشریعه:اگر بی تجربه نبودیم بازی برده را نمی باختیم/ از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم

ناظم الشریعه:اگر بی تجربه نبودیم بازی برده را نمی باختیم/ از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم
سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: با این شکست کار ما روی کاغذ خیلی سخت شده، تیم ما جوان و کم‌تجربه است، اگر اینطور نبود دیداری که برنده بودیم را به این راحتی واگذار نمی‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه  در مورد شکست پنج بر سه تیمش برابر پایاسازه در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم غرور کار تیم ما را خراب کرد. ما سه بر یک از حریف پیش بودیم و بازیکنان‌مان فکر کردند کار تمام شده، آنها بی‌تجربگی کردند. درمقابل تیم پایاسازه برای کسب برد انتحاری بازی می‌کرد، فشار زیادی به تیم ما آوردند و با تمام قدرت‌شان بازی کردند. ما به خودمان باختیم،‌ به هر شکل داشتن تیمی جوان، این موضوعات را هم دارد. حالا امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش شانس قهرمانی را از دست داده، تاکید کرد: ما فرصت‌هایی را در اختیار تیم حریف قرار دادیم که از آنها استفاده کردند و به گل رسیدند. به هر شکل با این نتیجه کارمان روی کاغذ خیلی سخت شده، تیم ما جوان است و کم‌تجربه، اگر اینطور نبود، دیداری که برنده بودیم را به این راحتی واگذار نمی‌کرد. ما در یک صحنه ۶۰ پاس به هم دادیم اما گل‌هایی که خوردیم همه روی اشتباهات انفرادی بود و فقط از این بابت ناراحتم.

سرمربی حفاری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در نهایت پایاسازه سقوط کند یا نه، یادآور شد: کارشان خیلی سخت است. البته شاید از این برد انگیزه بگیرند اما باز هم کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارند.

ناظم‌الشریعه با اشاره به پرداخت بخشی از حقوق بازیکنان و کادرفنی گفت: بچه‌ها و مربیان تیم ۷۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند. وی در مورد اینکه آیا تصمیمی برای تیم فصل آینده‌اش گرفته است، یادآور شد: من کاملا در خدمت حفاری هستم. با مدیران این باشگاه رفیق هستم و تاکنون هم هیچ باشگاهی برای فصل ‌آینده با من تماسی نداشته و من هم به هیچ تیمی جز تیم خودم فکر نمی‌کنم. اصلا اخلاقی نیست که کسی اکنون پیشنهادی را مطرح کند. تمام فکر من این روزها معطوف به حفاری است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

زنده باد ناظم الشریعه…. ان شاءلله که تیمت موفق باشه

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

آخه مربی نیستی .همش داری ناله میکنی.

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

آخه کی بهت پیشنهاد میده خنده داره
آها یادم رفت آیت‌ الهی برات تیم
جور میکنه
برو حالشو ببر

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۲۹

برو بابا باورش شده مربیه…ایت الههی چه خبر

m z چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

حفاری بهت خوش گذشته ..الکی الکی باور شده مربی خوبی هستی