حکاک مطمین باش اگه تو بری تیم صعود میکنه پس خودت برو زحمات بچهای تیم رو هم خراب نکنه اخه تو که هیچی بلد نیستی چه به سر مربی گری جونه مادرت برو
حکاک:یکی از دلایل ناکامیهای ما برنامهریزی ضعیف کمیته فوتسال است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حکاک سرمربی تیم رسالت کرمان با اشاره به دیدار حساس عصر امروز تیمش در برابر کاشی نیلوی اصفهان اظهار داشت: رسالت برای اثبات شایستگیهای خود محکوم به پیروزی در این دیدار است، همه بازیکنان ما میدانند در این دیدار جایی برای اشتباه وجود ندارد.
وی بیان داشت: قبل از آغاز فصل با کاشی نیلو یک بازی دوستانه داشتیم و این تیم را به خوبی میشناسم و بازیهای آنها را دیدهام، کاشی بازیکنان خیلی خوب و کادر فنی با تجربهای دارد و امیدوارم عصر امروز با حمایت هواداران و همت بچههای تیم حریف را با شکست از کرمان بدرقه کنیم.
حکاک افزود: ما به دلایل مختلفی نتوانستیم در دو دیدار اخیر پیروز شویم اما برای صعود به لیگ برتر و جبران امتیازات از دست رفته باید در دو دیدار پیش رو پیروز شویم تا امیدهایمان برای صعود از این گروه پر رنگتر از قبل شود.
سرمربی تیم فوتسال رسالت خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هم قسم شدهاند که در این دیدار کاشی نیلو را شکست دهند و با کسب پیروزی از این دیدار حساس به استقبال دیدار برابر آذرخش بندرعباس روند.
وی در مورد دو دیدار تیمش در برابر آذرخش و آینده گستر اصفهان گفت: قصد توجیه نتایج را ندارم، ما نتایجی گرفتیم که هیچکس تصور آن را نداشت، باخت روز اول مقابل تیم آذرخش تمام مجموعه ما را شوکه کرد.
حکاک ادامه داد: البته ما در این دو دیدار کمی بدشانسی داشتیم، ما همان رسالت هستیم، تیم ما در دور نخست موفق به کسب عنوان نخست گروه با اختلاف پنج امتیازی در قیاس با تیم دوم گروه شد، البته من آرزو میکنم بازیهای تیمم در این چند مسابقه کمی هم چاشنی شانس داشته باشد.
وی با انتقاد از برنامهریزی کمیته فوتسال بیان داشت: یکی از دلایل ناکامیهای ما در دو دیدار اخیر برنامهریزی ضعیف کمیته فوتسال است به عقیده من کمیته فوتسال در حق رسالت اجحاف بزرگی کرد، تیم اصفهانی دو دیدار اول خود ا در اصفهان برگزار میکند و تیم کرمان که قهرمان گروه شده بازی نخست خود را در خانه برگزار میکند.
حکاک خاطرنشان کرد: تیم بندرعباس دو دو دیدار اول خود میهمان است و پس از آن سه بازی به عنوان میزبان در خانه از حریفان پذیرایی میکند، کجای دنیا اینگونه برای تیمها برنامهریزی میکنند.
سرمربی تیم فوتسال رسالت اظهار داشت: شانس در ورزش یک امتیاز است به نظر من رسالت در بازی عصر امروز و دیدار برابر آذرخش بندرعباس به کمی خوش شانسی نیاز دارد تا شرایط تیم در ادامه مسابقات کمی تغییر کند. به گزارش فارس، دیدار رسالت و کاشی نیلو عصر امروز از ساعت ۱۶ در سالن استانداری شهر کرمان برگزار میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
امروز همه کرمان یک صدا گفتند و خواستند حکاک حیا کن رسالتو رها کن حیا کن حیا کن
متاسفم برای شما برادران ش.ا که سالن را با چاله میدان اشتباه گرفته آید و البته شما که شعار سر دادین و مردم ساکت اتان کردند قرار شد در دیدار بعد در سالن پیگیری شوید و ماموران انتظامی سرتان را به باد دهند .
تیمی که نزدیک به یک میلیارد هزینه کرده و از ۸ بازیکن غیر بومی بهره میبرد …………..اقای محترم چرا اشتباههای خودت را گردن این وان میندازی. تیم بندری کلا با هشتاد وپنج میلیون بسته شده و فقط از دو بازیکن غیر بومی که نامشان هم نااشنا بوده بهره برده و با اقتدار به لیگ برتر صعود کردند ..مبا رکشان باشد . خدایی که خیلی خرج تراشی کردی . امثال تو که اینطور خرج تراشی میکنند . اسپانسرها فراری میشوند . تعجب از مسولین محترم رسالت که به تو اطمینان کردند
ماشاالله رسالت داشت خرج کرد اصلا دلش میخواست بیش تر از اینا خرج کنه به کسی ربطی نداره اون دیگه به تدارکات تیم مربوطه نه هیچ کس دیگه انگار اگر از ۸۰۰ میلیون کم تر خرجشون میشد ما بقی رو میومدن میدادن به تو .
تو این آمار رو از کجا میاری؟روده بر شدم از خنده یک میلیارد ههههههههه میدونی چند تا صفر داره ههههههههه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶