کد خبر : 22996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 9:56
-

خوراکچی:می‌خواهیم بهترین نتیجه را در دیدارهای باقی‌مانده‌بگیریم / دیگر بازی آسان نداریم

خوراکچی:می‌خواهیم بهترین نتیجه را در دیدارهای باقی‌مانده‌بگیریم / دیگر بازی آسان نداریم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: با گرفتن مساوی در مشهد، خیلی امیدوار شدیم، چون از ۳ بازی مانده‌، ۲ بازی خانگی داریم که به کسب سه امتیاز آنها خیلی امید داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی با تاکید بر اینکه همچنان به ماندن تیمش در لیگ برتر امیدوار است، اظهار داشت: تیم مقاومت در هفته بیست‌وسوم برابر ماهان تندیس به تساوی رسید، پایاسازه هم موفق شد حفاری را شکست دهد و این دو نتیجه برای ما خیلی خوب بود چون هم اینکه امتیاز مقاومت خیلی بالا نرفت و هم اینکه پایاسازه با این برد، به ماندن در جدول امیدوار شد و این هفته هر دو تیم خیلی با انگیزه برابر هم قرار می‌گیرند تا در لیگ بمانند. پایاسازه اگر بازی قبلی‌اش را می‌باخت، دیگر انگیزه‌ای برای رویارویی با مقاومت نداشت و این به ضرر ما بود.

وی افزود: ما هم با مساوی‌ای که در مشهد گرفتیم، همچنان امیدواریم. چون از سه بازی مانده‌، دو بازی خانگی داریم که به کسب سه امتیاز آنها خیلی امید داریم.

خوراکچی تاکید کرد: البته این را می‌دانیم که لیگ امسال به شکلی شده که هیچ تیمی دست و پا بسته برابر حریفانش قرار نمی‌گیرد. ما محکوم به برد هستیم. باز هم تاکید می‌کنم که دیگر بازی آسان نداریم.

این مربی فوتسال خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول که از نظر مهره‌ای مشکل داشتیم و تعداد نفرات‌مان به زور به حدنصاب می‌رسید، در دیدار با شهروند، دبیری و حفاری با یک اختلاف امتیاز باختیم، حالا که تیم‌مان تقویت شده، یار خارجی و داخلی جذب کرده‌ایم و از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستیم، می‌خواهیم بهترین نتیجه را در دیدارهای باقی‌مانده‌مان بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه که اکنون تیمش با ۱۸ امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی است و با تیم‌های پایاسازه، مقاومت البرز و شهروند ساری به ترتیب با ۱۹، ۲۳ و ۲۵ امتیاز رقابت دارد، یادآور شد: البته چه در لیگ برتر بمانیم و چه نمانیم حتما خیری در آن است، ولی ما در سه بازی مانده با تمام وجود بازی می‌کنیم تا با کسب حداکثر امتیاز، در لیگ برتر بمانیم.

محمود خوراکچی با اشاره به دیدار گذشته تیمش با فردوسی، گفت:‌ تشکر ویژه‌ای از تیم خوب فردوسی بابت میزبانی‌اش دارم. آنها با وجودی که ما چند بار زمان تمرین‌مان را تغییر دادیم اما با روی خوش با آن برخورد کردند و پذیرایی روز تمرین هم به نحو احسن انجام شد. آنها در روز بازی تمام اصول میزبانی را رعایت کردند و تماشاگران و سالن خوبی هم داشتند. همچنین داوری هم گرچه دو، سه سوت اشتباه داشت اما این موضوع روی نتیجه بازی تاثیری نداشت و درنهایت داوری هم خوب بود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

این همه خرج کردى و بازیکن گرفتى بازم میوفتى ، هنر این بود که تیما رو از ته جدول نجات بدى که این هنرم دیگه ندارى

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

بنده تا لحظه اخر منتظر تک رقمی شدن شهرداری ساوه(طبق قولی که اقای خوراکچی داده بود)در جدول رده بندی مسابقات هستم

فوتسالی چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

از وقتی بازیکن های جدید اضافه شدن فقط به مس باخته ساوه و بعد گیتی تیم دوم نیم فصل دوم هستش بی انصافیه در مورد محمود خوراکچی اینطور حرف بزنید.
خداوند هیچ وقت از م.ح که تیم ساوه رو بدبخت کرد نخواهد گذشت.