کد خبر : 22937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 9:45
-

عباسیان:زمستان تمام می شود ولی روسیاهی برای زغال خواهد ماند

عباسیان:زمستان تمام می شود ولی روسیاهی برای زغال خواهد ماند
دروازبان تیم شهرداری ساوه گفت:ما برای بقا در لیگ امیدواریم و انشالله با کسب نتایج لازم در 3 بازی باقی مانده بتوانیم به این مهم دست یابیم.

اسماعیل عباسیان دروازه بان تیم شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با فردوسی بازی سختی بود ولی ما برای ماندن در لیگ به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم ولی نتوانستیم از فرصت های خود بخوبی استفاده کنیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. این بازی تقابل دو تیم که در پاورپلی خوب کار می کنند بود و نوع پاورپلی فردوسی در نیمه دوم باعث شد ما نتوانیم زیاد روی دروازه فردوسی فشار بیاوریم ولی چند موقعیت خوب بوجود آوردیم که اگر تبدیل به گل می شد ما برنده بازی بودیم.

عباسیان از مهمان نوازی تیم فردوسی و تماشاگران این تیم که در ابتدای بازی وی را تشویق کردند تشکر کرد و گفت: تیم فردوسی برای میزبانی سنگ تمام گذاشته بود.

عباسیان داوری بازی را در کل خوب دانست ولی معتقد است که داور می توانست در چند صحنه بهتر سوت بزند. داوران این بازی اشتباه تاثیر گذاری نداشتند.

وی در آخر گفت: ما هنوز نا امید نیستیم و می توانیم در لیگ برتر بمانیم و هرچه خداوند صلاح بداند ما هم تابع آن هستیم و سر تعظیم فرود می آوریم انشالله با تلاشی که می کنیم با عنایت خداوند در لیگ ماندگار می شویم و در نهایت زمستان تمام می شود ولی روسیاهی برای زغال خواهد ماند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کرمان چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

اسی جان کار سخته ولی به امید خدا و همت شما تو لیگ ماندگار بشید

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

اسی جان هفته اخر در اهواز شاهد سقوط شما به لیگ پایین تر هستیم

ناشناس چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

اسماعیل جان امیدوارم بازی با شهروند ساری برنده شوید ودر لیگ بمانید شهرداری عالی بازی می کند اما شانس با او یار نیست.

علیرضا جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

آقای عباسیان درست زمستان تمام میشه همین حرفت در مورد خودتون هم صدق میکنه انشاا.. همیشه موفق باشی ولی فوتبال تمام میشه و آدمیت و ادب میمونه