کد خبر : 22998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 10:01
-

کمیته فنی درباره خسوس تصمیم می گیرد

کمیته فنی درباره خسوس تصمیم می گیرد
رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری درباره سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را به کمیته فنی واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از مذاکرات سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال در اسلوونی، مقرر شد تا افتخاری شرط و شروط خسوس را به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گزارش بدهد و در نهایت درباره ماندن یا قطع همکاری سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری شود.

افتخاری در این مدت تاکید داشت که مشکلی سر راه تمدید قرارداد خسوس ندارد و با پرداخت مطالبات قبلی، این مربی تا سال ۲۰۱۶ با تیم ملی ایران به کارش ادامه خواهد داد. رئیس کمیته فوتسال البته گزارشی را هم به علی کفاشیان داد تا نظر وی را هم جویا شود.

افتخاری و کفاشیان در نهایت روز سه شنبه با همدیگر جلسه‌ای را برگزار کرده تا درباره شرایط خسوس با هم صحبت کنند؛ جلسه‌ای که در نهایت تصمیم‌گیری برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی را به نظر اعضای کمیته فنی فوتسال منوط کرد.

افتخاری با تایید این مطلب گفت: کفاشیان می‌خواست نظر جمع را هم در این ارتباط بداند و برای همین گفت در کمیته فنی درباره خسوس تصمیم گیری شود.

این در حالی است که کمیته فنی هنوز سر و شکل نگرفته است و از زمان تشکیل این کمیته، فقط دو جلسه برگزار شده است. از سوی دیگر بعضی از اعضای این کمیته از جمله محمد حسن انصاریفرد اعلام کرده اند در صورت صادر نشدن حکم رسمی از سوی فدراسیون، در این کمیته نخواهند ماند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.