کد خبر : 23092
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 17:59
-

نجفی: نمی توان سند قهرمانی لیگ را به نام تیمی خاص زد

نجفی: نمی توان سند قهرمانی لیگ را به نام تیمی خاص زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهندس نجفی با تأکید بر تلاش همه جانبه تمامی عوامل مدیریتی ، اداری و فنی این باشگاه برای کسب جایگاهی آبرومند در پایان لیگ افزود: همه عوامل اداری و فنی باشگاه و کادرفنی جدید برای رسیدن به بالاترین سطح موفقیت و کسب رتبه ای شایسته در پایان لیگ هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهندس نجفی با تأکید بر تلاش همه جانبه تمامی عوامل مدیریتی ، اداری و فنی این باشگاه برای کسب جایگاهی آبرومند در پایان لیگ افزود: همه عوامل اداری و فنی باشگاه و کادرفنی جدید برای رسیدن به بالاترین سطح موفقیت و کسب رتبه ای شایسته در پایان لیگ هم قسم شده اند و من امیدوارم همه این تلاش ها در نهایت زمینه ساز قرارگرفتن مس روی سکوی قهرمانی لیگ شود.

وی در عین حال با دشوار خواندن راه رسیدن تیمش به قهرمانی لیگ در سه بازی آینده تصریح کرد: با وجود سختی راه رسیدن به قهرمانی ، با این حال من معتقدم سه هفته باقی مانده پیش رو آبستن اتفاقات و حوادث جدید می تواند باشد و از هم اکنون نمی توان سند قهرمانی لیگ را به نام تیمی خاص زد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات انجام یافته در رأس کادرفنی تیم فوتسال مس سونگون ، این تغییرات را در راستای تقویت تیم و زمینه سازی برای نتیجه گیری بهتر مس در ادامه رقابت ها ارزیابی و خاطرنشان کرد: برخلاف برخی ادعاها ، مس از ابتدای لیگ برای قهرمانی و قرار گرفتن روی سکو بسته شده بود با این حال یک سری از دلایل، عوامل و اتفاقات باعث ثبت و کسب نتایج دور از انتظار برای تیم گردید تا ناگزیر از ایجاد تغییراتی در کادرفنی شویم.

نجفی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با کسب پیروزی در سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ، تیم فوتسال مس سونگون به جایگاهی شایسته در جدول نهایی و پایانی لیگ برتر فصل جاری برسد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند. شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۰۸

جایگاه چهارم پنجمی حق شماست.اگه به جای شما یک مدیر با تجربه بود با این کادرفنی وبازیکنان تیم حقش اولی بود. هر چه خوردی از شمس خوردی……. خیلی جا داری حالا مدیر بشی. تو اول بگو با کیان زیستی من آنگه بگویم که تو کیستی… دوروبری هات کیایند. مثل خودت کارنابلد وکم تجربه….

شارمین شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

متاسفم واقعا یعنی همین قدر درک دارن ایشون …..
من تو هیچ مصاحبه ای ندیدم مثله همه جاهای دیگر از کادر فنی قبل تشکر کنن ویا به زبون بیارند.
نمیدونم چرا ابن شخصیت و باهاش حال نکردم.اینهمه مربی بود رفت سراغ پرحاشیه ترین و بی سوادترین
دیدند که چه بلایی سر دبیری و تیم ملی و سایرین اوردند.
بازم میگم بابای این بچه کیه بیاد جمش کنه ببرش خونه،،،،،