کد خبر : 23448
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 22:35
دسته‌بندی نشده
-

از درگیری بازیکنان دو تیم تا تشویق مدیرعامل جوان

از درگیری بازیکنان دو تیم تا تشویق مدیرعامل جوان
بازی سرد و کسل کننده میثاق تهران و مس با برتری یک گله مسی ها به پایان رسید تا لاله های نارنجی دو هفته پایانی را نیز امیدوارانه دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم مس سونگون و میثاق تهران در حالی برگزار شد که تماشاگران شاهد یک بازی کم گل بودند و نبمه اول بجز تک موقعیت های میثاقی ها که با خروج دروازبان جوان مس از بین رفت چیز دیگری نداشت.

جدی ترین موقعیت ها در نیمه اول تک به تک مجتبی حسن نژاد با دروازبان مس بود که خروج مومنی تا نیمه زمین و دفع توپش باعث شد توپ در اختیار حاجی بنده ملی پوش میثاق قرار گیرد که با یک شوت از راه دور قصد باز کردن دروازه مس را داشت که سعید مومنی با ضربه سر مانع اینکار شد و در ادامه بازی هم موسی حسندوست از نیمه زمین با دروازه مس تک به تک می شد که بازهم خروج مومنی مانع فروپاشی دروازه اش شد.

ولی با شروع نیمه دوم مس که می خواست در کورس قهرمانی بماند بازی را هجومی شروع کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه میثاقی ها خلق کردند که درخشش مهرداد اعظمی در چند صحنه مانع فروپاشی دروازه میثاق شد.

در حالی که مسی ها می خواستند در دقایق آخر بازی رو به پاور پلی بیاورند حرکت انفردادی داسیلوا بازیکن برزیلی مس از زمین خودی و شوت ناگهانی وی به مسلم رستمی ها برخورد کرد تا همین برخورد باعث تغییر جهت توپ شود و دروازبان میثاق تماشاگر بوسه توپ بر تور دروازه اش باشد. میثاقی ها که بازی را باخته بودند ۱ دقیقه آخر بازی را با روش پاور پلی دنبال کردند ولی در اجرای این روش ناکام ماندند و چیزی نمانده بود گل دوم خود را دریافت کنند که توپ بصورت خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت.

لاله های نارنجی با این پیروزی همچنان امیدوار ماندند و در دوهفته پایانی منتظر لغزش تاسیسات و گیتی پسند هستند.مسی ها هفته آینده در تهران مهمان تاسیساتی ها و وحید شمسایی هستند که می تواند حساس ترین دیدار هفته ۲۵ ام نیز لقب بگیرد.

حواشی بازی:

-بعد از پایان بازی درگیری بین دروازبان میثاق با یکی از بازیکنان مس به وجود آمد و با دخالت سایر بازیکنان این درگیری اوج می گرفت که حضور کادرفنی دو تیم مانع این کار شد.

-حسین شمس که قرارداد خود را بعنوان سرمربی با مس امضاء کرده است از روی سکو تیمش را هدایت می کرد و ناصر رنجبر روی نیمکت نشسته بود.

-تماشاگران مس مدیرعامل جوان این تیم را تشویق کرده و از نجفی بخاطر کسب نتایج خوب قدردانی می کردند.

-شمس مانند زمان سرمربیگریش در دبیری که دست به تعوض همزمان ۴ نفر می زد اکنون این نوع تعویض کردن را در مس پیاده می کند.

-شوخی های بازیکنان دوتیم قبل از شروع بازی از نکات قابل توجه این بازی بود.

-حدود ۱۵۰۰ نفر برای تماشای این بازی در سالن پورشریفی حضور داشتند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.