کد خبر : 23408
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 11:52
دسته‌بندی نشده
-

طیبی در سالن هو شد، در رختکن تاسیسات تشویق!/ پنالتی نقطه دوم جریان‌ساز شد

طیبی در سالن هو شد، در رختکن تاسیسات تشویق!/ پنالتی نقطه دوم جریان‌ساز شد
حمایت مصطفی طیبی از تیم وحید شمسایی باعث واکنش شدید تماشاگران مشهدی حاضر در سالن شهید بهشتی مشهد شد که به توقف بازی و حاشیه‌های بعدی انجامید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های فرش آرا و تاسیسات از آن جهت حائز اهمیت بود که تیم وحید شمسایی با در اختیار نداشتن دو بازیکن ارزشمند خود به دنبال حفظ صدرنشینی خود بود و در سوی دیگر فرش‌آرا تلاش می‌کرد تا پس از باخت های سریالی خود نشان دهد که یک تیم دست و پا بسته نیست.

سرانجام نیز تاسیسات دریایی با یک بازی منطقی موفق شد در ضد حملات و درخشش مصطفی نظری که چندین موقعیت صددرصد را نجات داد، جای خالی وحید شمسایی و حمید احمدی را در زمین پر کرده و پیروزی ۵ بر۲ ای را برای خود رقم بزند که فتح یکی از سه‌گانه های رسیدن به قهرمانی بود.

حواشی این دیدار را در ذیل می خوانید؛

*محسن قهرمانی داور خراسانی فوتبال ایران، حمید بی غم سرمربی سابق فرش آرا، رضا ناصحی بازیکن تیم فوتبال پدیده شاندیز و تنی چند از مسئولان باشگاههای دسته اولی مشهد از جمله سرشناس ترین میهمانان حاضر در سالن شهید بهشتی مشهد بودند.

*حرکت زیبای محمدرضا سنگ سفیدی پس از به ثمر رساندن گل دوم تاسیسات از جلوه های جذاب این بازی بود. وی پس از گلی که وارد دروازه فرش آرا کرد. رو به حرم حضرت رضا (ع) ایستاده و سلام داد و سپس به سجده رفته و از خدای خود تشکر کرد. سنگ سفیدی در این بازی بسیار خوب کار کرد.

*تدابیر خاصی از سوی مسئولان ورزشگاه و تاسیساتی ها برای جلوگیری از تنش های احتمالی اندیشیده شده بود، طوری که وحید شمسایی در این بازی با نفرات زیادی از جمله مسئول و دوست و آشنا در پشت نیمکت تیمش حاضر بود و مسئولان حراست ورزشگاه نیز اجازه ورود هیچ تماشاگری را به سمتی که وی نشسته بود نمی‌دادند.

*حرارت مصطفی طیبی بازیکن فردوسی و دوست دیرینه شمسایی در حمایت از تاسیسات که بلند شده و با بازیکنان تاسیسات از کنار زمین صحبت می‌کرد، خشم تماشاگران مشهدی را برانگیخته به صورتی که ناگهان به شکلی یک صدا با شعارهایی به وی توهین کردند تا ناراحتی خود را اینگونه نشان دهند. این پایان کار نبوده چراکه مصطفی طیبی به همراه یکی از دوستانش بلند شده و شروع به پاسخ دادن به این فحاشی‌ها کرد. وی ناگهان به سمت زمین حمله‌ور شد تا با تماشاگران جایگاه مقابل درگیر شود که خیلی زود از سوی بازیکنان تاسیسات و حراست ورزشگاه کنترل شد.

*تشدید درگیری لفظی حدود دو هزار تماشاگر مشهدی با مصطفی طیبی که دقایقی بازی را به حالت تعطیل درآورده بود، سرانجام با تصمیم پیشگیرانه مسئولان حراست سالن بهشتی همراه شد تا وی را از سالن به بیرون هدایت کرده و جلوی اتفاقات بعدی گرفته شود. مصطفی طیبی پس از اتمام بازی در رختکن تاسیسات حضور یافته و به منظور دلجویی به شدت مورد تشویق بازیکنان تاسیسات دریایی قرار گرفت. طیبی معتقد بود که این شعارها توسط یک لیدر به تماشاگران خط داده شده بود.

*ضربه پنالتی نقطه دوم بازیکنان تاسیسات بر روی شکل گیری سومین گل این تیم باعث حاشیه‌ای دیگر در این بازی شد. بازیکنان فرش‌آرا معتقد بودند که بازیکنی که اولین ضربه را زده در ریباند اقدام به شوتزنی کرده و به همین خاطر گل مردود است. اختلاف نظر دو داور بازی باعث اعتراضات شدید بازیکنان دو تیم شد که جو ورزشگاه را به شدت ملتهب کرد.

*بازیکنان تیم فرش آرا پس از شکست ۵ بر ۲ مقابل تاسیسات دریایی تهران در پایان بازی به همراه سرمربی خود به سمت تماشاگران حاضر در سالن فردوسی رفته و به خاطر تشویق های آنها برایشان کف زدند.

*پاداش ۶۰۰هزار تومانی مسئولان تاسیسات برای بازیکنان این تیم از تصمیمات مدیران این تیم تهرانی در رختکن بود. وحید شمسایی در پایان بازی و در حلقه شادی تاسیسات از عملکرد بازیکنان این تیم به شدت تمجید کرد و پاداش در نظر گرفته شده مسئولان باشگاه را ارتقاء داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید ارم کیشی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

ایول وحید ایول امسال قهرمانی ان اشالله بزودی رو نیمکت قم بشینی

غیرت ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

برای سال دیگه ات بارتو بستی طیبی ولی دیگه هیچکس دوست نداره تو مشهد
برو که نمیخایم ببینیمت

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

جناب غیرت. مصطفی طیبی انقدر به خدا اعتقاد داره که منتظره ببینه خدا واسش کجا رو بسته مگه تو این ۱۰ سالی که بازی کرده وحید شمسایی واسش تیم جور کرده؟ طیبی خودش واسه اینو اون تیم جور میکنه کجای کاری بچه؟ روزی دست خداست.

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

من جلوی لیدر فرش ارا بودم.او نه تنها توهین نکرد بلکه داشت جلوی این کار رو هم میگرفت که متاسفانه جو از دست اون خارج شده بود وقتی بازیکن مشهدی جلوی چشم۲۰۰۰نفر از تیم رغیب حمایت میکنه باید منتظر این جوابشونم باشه

مشهدی با غیرت شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

مصطفی طیبی وحید شمسایی بهت قول اینو داده که سال بعد بری تو تیمش بازی کنی؟؟ بابا این چیزها ارزش نداره آخه خودت و شهرت رو به چی فروختی؟؟ واقعا خجالت داره با حرفهای شمسایی خام شدی و روبروی مردم شهرت قرا ر گرفتی !!

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

شهری که با یه مویز گرمیش میشه و با یه غوره سردیش میشه ارزش تره خورد کردنم نداره چه برسه به اینکه بهش غیرت داشته باشه. تو مشهدی با غیرت نیستی مشهدی بزدل و ترسویی. شهر شما لیاقت مصطفی طیبی رو نداره؛لیاقت شما هله هوله های فوتسال نابلدن

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

مشهدی اگه غیرت داری شمارتو بده یا شماره مصطفی طیبی رو بهت بدم ببینم وجود میکنی ۰ اول شمارشو بگیری؟ یقین دارم ازین آدمایی هستی که آرزو داری یه عکس با مصطفی طیبی داشته باشی تا تو اینستگرامت بزاری و گدایی لایک کنی. اگه مشهدیا غیرت داشتن به همشهری خودشون توهین نمیکردن. مرگ بر حسادت

علیرضا 1111 شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

مردم شعور دارن و نیاز به هدایت لیدری نبود که در حالت عادی فقط ۲۰ نفر به حرفش گوش میکنن.
آقای طیبی همیشه به شناسنامه ت و جایی که درس خوندی یه نگاه بنداز .احترام احترام میاره.

غیرت مشهدی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

مردم شعور دارن و نیاز به هدایت لیدری نبود که در حالت عادی فقط ۲۰ نفر به حرفش گوش میکنن.
آقای طیبی همیشه به شناسنامه ت و جایی که درس خوندی یه نگاه بنداز .احترام احترام میاره.

غیرت مشهدی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

مردم شعور دارن و نیاز به هدایت لیدری نبود که در حالت عادی فقط ۲۰ نفر به حرفش گوش میکنن.
آقای طیبی همیشه به شناسنامه ت و جایی که درس خوندی یه نگاه بنداز .احترام احترام میاره.
اونا به بی احترامی تو پاسخ دادن.
شاید همون شعار دوم “مشهدی باغیرت”برات کافی بود .و شعار اول اصلا برازنده تو نبود

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

عمویی مصطفی طیبی اون زمانی که تو کارتون نگاه میکردی تو سالن بهشتی تو زمین بازی غیرتشو نشون داده. میخوام ببینم یه روز ۲۰۰۰ نفر به تو توهین کنن عکس العملت چطوریه؟ مصطفی طیبی خیلی بدبخته به همه تو این شهر احترام گذاست از کوچیک تا بزرگ آخر رفیق خودش باعث شد تو سالن بهشتی بهش توهین شه و آدمهایی مثل تو که جرات ندارن تو رو چیزی بهش بگن پشت سر این حرفها رو میزنن. اینم بگم اونجایی که مصطفی طیبی درس خونده و بزرگ شده بهش یاد دادن جواب های هویه،کاری نکن که مجبور شی سرتو بیاری پایین و مصطفی طیبی اگه اون روز اومد سمت تماشاچیا و اگه عکس العملی نشون داد به خاطر تماشتچیها نبود به خاطر کسی بود که بارها کارشو راه انداخته بود و انتظار این بی حرمتی رو به هدایت اون نداشت

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

مطمئن باش من شعورم و شخصیتم اجازه نمیده کاری کنم حتی یک نفر بهم توهین کنه چه برسه به ۲۰۰۰ نفر

مشهدی مشهدی شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

طیبی در سالن هو شد، در رختکن تاسیسات تشویق!!!!!!!!!
همین تیتر بسه واست عمویی

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

مصطفی طیبی از اسطوره های فوتسال ایرانه تمام تیمهای فوتسال به داشتن مصطفی طیبی افتخار میکنن. شما مشهد یاحسودید .چشم دیدن موفقیت همشهری خودتون و ندارید.

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

بیگ لایک دوست من

مشهدی اصیل شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

ما مشهدیا بازیکن زیاد صادر کردیم شما جوش شهر خودتو بن.
ضمنا زمانی که من کارتون میدیدم مصطفی هنوز به دنیا نیومده بود عمویی
اسطوره فوتسال و فوتبال شدن مهم نیست اسطوره اخلاق شدن مهمه
کار مصطفی باعث عکس العمل تماشاچی شد نه لیدر رفیق فابریکش
به مصطفی بگو شادیا بعداز گلشو بذاره واسه تیم فردوسی که دادش رو هوا

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

آره زیاد صادر کردین اما زحمتش مال بازیکن توهینش هم همینطور فردوسی هر چی باشه رفت و برگشت تیم تعطیل فرش رو برد نیازی به بودن طیبی نیست

hadi شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

واست متاسفم مصطفی!از این شهر برو.چون هیشکی دیگه چشم دیدنتو نداره.

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

تویی که هم باشگاهیش هستی از حسودیت چشم دیدنشو نداری حسود