کد خبر : 23552
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 0:37
دسته‌بندی نشده
-

آستی قهرمان کوپا ایتالیا شد

آستی قهرمان کوپا ایتالیا شد
آستی با شکست پسکارا برای دومین بار قهرمان فاینال‌ایت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ سی‌امین دوره مسابقات کوپا ایتالیا و دوازدهمین دوره مسابقات فاینال‌ایت امشب با قهرمانی آستی به پایان رسید. در دیدار فینال آستی موفق شد در وقت‌های اضافی ۶ بر ۵ پسکارا را شکست دهد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. آستی پیش از این نیز در سال ۲۰۱۲ موفق شده بود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

مسابقات فاینال‌ایت با شرکت ۸ تیم برتر پایان نیم فضل نخست سری آ برگزار می‌شود. امسال تیم‌های لازیو٬ پسکارا٬ آستی٬ لوپراس٬ کاوس فوتسال٬ آکوا اند اسپونه٬ فابرزیو و ریتی موفق به حضور در این مسابقات شده بودند. در مرحله نخست لوپراس ۴ بر ۲ فابرزیو را حذف کرد٬ پسکارا ۵ بر ۳ کاوس فوتسال را از پیش رو برداشت٬ آستی ۶ بر ۴ آکوا اند اسپونه قهرمان سال گذشته را مغلوب کرد و لازیو ۶ بر ۴ ریتی را از گردونه مسابقات حذف کرد. در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا پسکارا در ضربات پنالتی لوپراس را ۴ بر ۳ حذف کرد و به فینال راه یافت سپس آستی موفق شد لازیو را ۲ بر ۱ شکست دهد و حریف لوپراس شود. بدین ترتیب دو تیم آستی و پسکارا به فینال مسابقات راه یافتند.

در فینال ابتدا این پسکارا را بود که در دقیقه ۸ توسط ماکسیمیلیان رشا به گل رسید. ۴ دقیقه بعد فرناندو آریل ویلهلم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۱۶ لوئیز کلودیو کوستا دومین گل پسکارا را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست ۲ بر ۱ به سود پسکارا به پایان برسد. در نیمه دوم و دقیقه ۲۶ بازی بونو آردیت رامون دوباره بازی را به تساوی کشاند. دو دقیقه بعد لوئیز فیلیپه فولادور برای اولین بار آستی را پیش انداخت. در دقیقه ۳۰ ریکاردو کاپوتو یازی را به تساوی ۳ بر ۳ کشاند. مائورو کانار در دقیقه ۳۲ موفق شد پسکارا را ۴ بر ۳ پیش بیاندازد. ۲ دقیقه به انتهای بازی پینتو جونیور جوناس با گلی که برای آستی به ثمر رساند بازی را در وقت‌های عادی به تساوی ۴ بر ۴ رساند تا این دیدار مهیج به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نیمه اول وقت‌های اضافه بونو آردیت رامون با دریافت دومین کارت زرد تبدیل به دومین بازیکن اخراجی آستی شد. مارکو ارکولسی از موقعیت پیش آمده استفاده کرد و بازی را ۵ بر ۴ به نفع پسکارا کرد. اما این آخر ماجرا نبود. رودولفو فورتینو با دو گلی که در نیمه دوم وفت‌های اضافه برای آستی به ثمر رساند به یک‌باره ورق را برگزداند و آستی را برای دومین بار به جام قهرمانی کوپا ایتالیا رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.