کد خبر : 23562
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:00
-

شاپا: بهترین خاطره ام قهرمانی با گیتی پسند است/شهرداری در مسیر موفقیت قرار گرفته است

شاپا: بهترین خاطره ام قهرمانی با گیتی پسند است/شهرداری در مسیر موفقیت قرار گرفته است

رودمار ونانسیو ملقب به شاپا بازیکن برزیلی تیم شهرداری ساوه که سابقه بازی در تیم هایی همچون گیتی پسند اصفهان و چونبوری تایلند را در کارنامه دارد و موفق شده به همراه این دو تیم قهرمان آسیا نیز شود در گفتگویی متفاوت به سوالات خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران جواب داد که در ذیل می

رودمار ونانسیو ملقب به شاپا بازیکن برزیلی تیم شهرداری ساوه که سابقه بازی در تیم هایی همچون گیتی پسند اصفهان و چونبوری تایلند را در کارنامه دارد و موفق شده به همراه این دو تیم قهرمان آسیا نیز شود در گفتگویی متفاوت به سوالات خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران جواب داد که در ذیل می توانید ببینید:

  • شاپا برای ما از بهترین خاطره ای که در ذهنت از ایران داری بگو؟

بهترین خاطره ای که در ذهن من از ایران هست و هرگز نمی تونم فراموشش کنم به سال ۲۰۱۲ بر می گردد که موفق شدم به همراه گیتی پسند عنوان قهرمانی لیگ و جام باشگاه های آسیا را کسب کنم.آن سال برای من یک سال ورزشی کامل به حساب می آید.

  • نزدیکترین دوستت در ایران چه کسی هست؟

من دوستان زیادی در ایران دارم که به من کمک های زیادی کرده اند و این غیر ممکن است که بتوانم فقط یک اسم را اینجا بیاورم. ولی خودشان می دانند که منظورم چه کسانی هستند(شاپا بعد از گفتن این حرف شروع به خندیدن کرد)

  • کدام غذای ایرانی را بیشتر دوست داری؟

من یکی از بزرگترین طرفداران غذای ایرانی هستم و همه آنها را دوست دارم. من به نان ایرانی که یکی از بهترین ها می باشد علاقه وافری دارم.

  • مقایسه مختصری بین فوتسال برزیل و تایلند و ایران داشته باش؟

الان فوتسال در برزیل بهتر از سایر کشورها است ولی لیگ های زیادی در حال رشد هستند برای مثال بازی های ایران برابر تیم برزیل و اسپانیا را در نظر بگیرید. تایلند هم بازیکنان خوبی دارد و همیشه عملکرد خوبی در آسیا داشته است. من فکر می کنم که اگر هرکس در راه درست خودش قرار بگیرد آینده خوبی در انتظار فوتسال خواهد بود.

  • کدام یک از شهرهای ایران را دوست داری؟

من بسیاری از شهرهایی که در آن بازی کردم را دوست دارم ولی من تهران را بیشتر از شهرهای دیگر دوست دارم .

  • به نظرت فوتسال ایران در حال پیشرفت است یا پسرفت؟

نکات مثبت و منفی زیادی در مورد لیگ ایران وجود دارد که من از گذشته نیز آن را حس می کردم ولی من باور دارم که لیگ ایران در سطح خوبی قرار دارد و یکی از معدود لیگ هایی است که همیشه قهرمان در هفته آخر مشخص می شود و این موضوع از اولین فصل حضورم در ایران وجود داشت و فکر می کنم همین اتفاق باعث جذابیت لیگ ایران می شود.

  • تو در جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۴ حضور داشتی.بنظرت چرا دبیری در آسیا نتوانست موفق شود؟

دبیری بازیکنان خوبی داشت و بازی های قابل قبولی را نیز ارایه می کرد.شاید مردم ایران در نظرشان دبیری موفق نبوده چون به فینال نرسیده است و در نظرشان این بوده که همیشه تیم های ایرانی باید در فینال حضور داشته باشند در حالی که دبیری با تیم های خوبی مثل چونبوری و ناگویا روبرو شد و من فکر نمی کنم این را بشود ناکامی گفت بلکه بدشانسی است.

  • نظرت در مورد تیم شهرداری ساوه چیست؟

من باور دارم که تیمی در چنین شرایطی حتماً سازمان و برنامه ریزی ضعیفی در شروع لیگ داشته است و وقتی که کارهایت را خوب انجام ندهی هزینه کارت را در آخر با نتایج منفی خواهی دبد.ولی حالا ما تبدیل به یک تیم خوب شده ایم که کاملا تغییر یافته است و در مسیر موفقیت قرار گرفته است.

  • شهرداری ساوه در لیگ می ماند؟

ما شانس خوبی داریم که از این شرایط نجات پیدا کنیم و این فقط بستگی به خود ما دارد اما همانطور که در جواب سوال قبلی هم گفتم ما در مسیر موفقیت قرار گرفته ایم  و امیدوارم ساوه در لیگ بماند.

  • در مورد محمود خوراکچی چه نظری داری ؟

آقای خوراکچی از همان ابتدا خواست که بیایم و کمک کنم و آمدنم به ساوه را بیشتر از همه مدیون ایشان هستم.خوراکچی آدم خوب و مربی ای هست که بازیکنانش را درک می کند و همیشه نقشه و ایده خوبی در تمرین و بازی ها دارد. من و آقای خوراکچی دوستان خوبی برای همدیگر هستیم.

  • نظرت در مورد دو بازی آینده شهرداری ساوه چیست؟

ما دو بازی سخت پیش رو داریم ولی باید به وظیفه خودمان به صورت عالی عمل کنیم.باید سخت تلاش کنیم تا پاداش آن را در آخر دریافت کنیم.امیدوارم این دو هفته بازی ها خوشحال باشیم و بتوانیم تیم را نجات دهیم.کار آسانی نیست ولی من به خودم و دوستانم در تیم ایمان دارم.

  • حرف آخر؟

من دوست دارم از محبت مردم ایران تشکر کنم که همیشه نسبت به من لطف داشتند و بگویم که احساس خوبی دارم که اینجا بازی می کنم  امیدوارم این هفته نیز تماشاگرانمان در سالن باشند تا با کمک آنها بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۱۰

میگن بعضی از این دوستان اصفهانی شاپا آنقدر دوستش داشتند که وقتی در بازیهای آسیایی چونبوری موفق میشه گیتی پسند را ببره بلافاصله واسه اون پیام تبریک فرستادند و از او بابت اینکار تشکر ویژه کردند!!!!