کد خبر : 23575
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:53
-

شمسایی:کار ما برای قهرمانی سخت تر از گیتی پسند است/ شاید قهرمان همین هفته مشخص شود

شمسایی:کار ما برای قهرمانی سخت تر از گیتی پسند است/ شاید قهرمان همین هفته مشخص شود
مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال سخت‌تر از کار گیتی‌پسند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات دریایی برای بازی با مس سونگون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به برد هفته گذشته مقابل فرش آرا بازیکنان ما وضعیت خوبی از نظر روانی و بدنی دارند. ما برای بازی سنگین با مس سونگون آماده‌ایم و دنبال این هستیم که از این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: مس مربی خوبی دارد و بازیکنانش چندین سال با هم بازی کرده‌اند. قطعا بازی دشواری با مس داریم ولی چاره‌ای جز برد این تیم نداریم.

مدیر فنی تیم تاسیسات در خصوص برد این تیم برابر فرش آرا و اعتراض حریف به گل سوم تاسیسات خاطرنشان کرد: آنچه باعث باخت تیم فرش آرا شد، خطاهای بی مورد بازیکنان این تیم بود. در واقع آنها در دقایق ابتدایی نیمه دوم پنج خطا شدند و حتی اگر گل سوم ما مردود اعلام می‌شد، باز هم این تیم را شکست می‌دادیم.

شمسایی با اشاره به دیدار این هفته گیتی پسند و رقابت این تیم برای قهرمانی با تاسیسات، تصریح کرد: گیتی پسند با پایاسازه بازی دارد که در انتهای جدول است. چه بسا اگر پایاسازه مقابل گیتی پسند نتیجه بگیرد و ما هم مس را شکست بدهیم، قهرمان همین هفته مشخص شود ولی همه چیز دست خداست.

وی درباره صحبت‌های وحید شمسایی مبنی بر اینکه گیتی پسند هنوز شانس اول قهرمانی است، گفت: بدون شک کار ما روی کاغذ از گیتی پسند سخت‌تر است. آنها هفت، هشت بازیکن هماهنگ و یکدست دارند که در تیم ملی هم تاثیرگذار هستند. به همین دلیل وحید پربیراه هم نگفته است. اینکه می‌گویند وحید شمسایی دنبال برداشتن فشار روانی از روی تاسیسات است به کنار، ولی واقعا گیتی پسند از تیم ما بهتر است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

انشالا به یاری خدا گیتی پسند قهرمان میشه

ناشناس دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

انشالا به یاری خدا گیتی پسند قهرمان میشه