کد خبر : 24141
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:02
-

داماد کاپیتان تیم پایین جدولی،داور دو بازی حساس رقبا

داماد کاپیتان تیم پایین جدولی،داور دو بازی حساس رقبا
چطور امکان دارد داوری که داماد کاپیتان یک تیم پایین جدولی است برای سایر رقبای این تیم یعنی شهروند،شهرداری و پایا سازه قضاوت می کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور دو بازی حاشیه های زیادی به همراه داشت که یکی از این دیدار ها بازی نیمه تمام شهرداری ساوه و شهروند ساری و دیگری بازی گیتی پسند و پایا سازه بود.از نکات جالب توجه این دو دیدار قضاوت یک داور برای این دو بازی بود و هر دوی این بازی ها در دو هفته پیاپی و در حساس ترین روزهای پایین جدول بوده است.

انتخاب این داور از سوی کمیته داوران برای این بازی سوالاتی را در ذهن فوتسالی ها ایجاد می کند که از جمله این سوالات به این صورت است که چطور امکان دارد داوری که داماد کاپیتان یک تیم پایین جدولی است برای سایر رقبای این تیم یعنی شهروند،شهرداری و پایا سازه در دو هفته پیاپی قضاوت می کند؟

این روزها که همه از فوتسال پاک حرف می زنند چه بسا خوب بود کمیته داوران با انتخاب های خوب خود به ایجاد ذهنیت های منفی پایان می داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

کدوم بار از د اوران برتر هفته تقدیر شد که حالا از بدیشون میگین

علیرضا شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

اقا وجدان هم بد چیزی نیست!! اسمتونم رو گذاشتید مسلمان..خجالت داره بخدا!!
یکی دیگه میبنده وتیم رو بیرون میکشه!!چرا چوبش رو یکی دیگه بخوره!!
خوبه قبل از زدن مطلب یک نگاه با بازی بندازید و اون پنالتی که تکرار نشد!!
این تصمیم که به نفع پایا سازه بوده!!پس حرف بی مورد و بی ارتباط نزنید..فردا روزی باید همه ما پاسخگو باشیم
لطفا یاد بگیریم بی علت تحمت نزنیم به هم!!

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

من فکر کنم مقصر اصلی در ناکامیهای چند سال اخیر اصلا این دوستان عزیز نیستند بلکه کاهش میزان بارندگی در این چند سال است که هر سال هم کمتر میشود و بنابراین نتوانسته ناپاکیها را از چهره فوتسال پاک کند و هر سال چهره این ناپاکیها که سالها است کم و بیش وجود داشته نمایان تر میشود!
اگر به همین روال باشد و میزان بارش باز هم کم شود در آینده نزدیک فوتسال کاملا ناپاک خواهیم داشت!!
بنابراین تعدادی از اهالی شریف فوتسال اصلا مقصر نیستند !!!
بهترین راه برای پاکی در فوتسال خواندن دعای باران است تا کمی از رحمت خداوند بر جسم و جان اهالی فوتسال ببارد و به خاطر رسیدن به منافع خویش هر کدام متخصص انجام تخلفات از کارهای کوچک تا تبانی بدون برجای گذاشتن مدرک نشوند !!!!

بازیکن فوتسال شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

ترابی هم داوری می کند هم مسئول دپارتمان فوتبال کرجه.وقتی تیم مقاومت البرز بازی دارد می ره داخل رختکن داوران کاری می کند ۵۰-۵۰ برای مقاومت باشد.کجای قانون یک داور شاغل می تواند مسئولیت داشته باشد.آقای مهندس محمودی متاسفم.

كرجي یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۴۵

اینکه داماده کاپیتانه که جای خودشو داره، این اقا جزء کمیته فوتساله کرجه ، و کسی که درباره مقاومت تصمیم میگیره، اینارو کرجی ندونید، از کمیته داوران هم تقاضا داریم به انتخابهای خودشون دقت کنند