کد خبر : 24270
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 10:31
-

تمهیدات کمیته فوتسال برای هفته آخر لیگ/ تدارک دو جام در دو شهر

تمهیدات کمیته فوتسال برای هفته آخر لیگ/ تدارک دو جام در دو شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای هفته پایانی لیگ برتر دو جام تدارک دیده و تمهیدات ویژه‌ای را برای دیدار تیم‌های صدرنشین و قعرنشین دارد. هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز جمعه این هفته و به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین تاسیسات دریایی این هفته در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای هفته پایانی لیگ برتر دو جام تدارک دیده و تمهیدات ویژه‌ای را برای دیدار تیم‌های صدرنشین و قعرنشین دارد.
هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز جمعه این هفته و به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین تاسیسات دریایی این هفته در قرچک میهمان تیم منصوری است و در صورت کسب حتی یک تساوی می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
تیم گیتی پسند هم در اصفهان برابر تیم فردوسی مشهد صف آرایی می‌کند و تنها در صورتی که بتواند حریفش را شکست بدهد و تیم منصوری هم بر تاسیسات غلبه کند، به عنوان قهرمانی خواهد رسید.
به همین خاطر کمیته فوتسال تمهیدات لازم را برای هفته پایانی و توزیع جام و مدال در نظر گرفته است. آرش جابری دبیر هیات رئیسه سازمان لیگ کمیته فوتسال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه تاسیسات و گیتی پسند هر دو شانس قهرمانی دارند، در هر دو سالن شهدای هفت تیر قرچک و پیروزی اصفهان جام قهرمانی و مدال‌ها را خواهیم داشت تا در پایان مسابقه، آنها را به تیم قهرمان اهدا کنیم.
وی افزود: برای هر دو دیدار هر ناظران انضباطی حضور دارند. همچنین از کمیته داوران خواسته‌ایم بهترین داوران خود را برای بازی‌های هفته پایانی انتخاب کنند. امیدوارم که در هفته پایانی حق به حقدار برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.