کد خبر : 24274
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 11:58
-

زارعی:کار مربی تیمم را محکوم می کنم/فدراسیونی ها دوست دارند دو تیم مشخص به لیگ پایین سقوط کند

زارعی:کار مربی تیمم را محکوم می کنم/فدراسیونی ها دوست دارند دو تیم مشخص به لیگ پایین سقوط کند

احد زارعی مدیرعامل باشگاه پایا سازه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی ما و گیتی پسند یک بازی پرهیجان و تماشاگر پسندی بود که اشتباهات داوری باعث شد این بازی تبدیل به خاطره ای تلخ در ذهن من و همه فوتسالی ها شود. زارعی در ادامه گفت: سازمان لیگ و کمیته داوران در

احد زارعی مدیرعامل باشگاه پایا سازه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی ما و گیتی پسند یک بازی پرهیجان و تماشاگر پسندی بود که اشتباهات داوری باعث شد این بازی تبدیل به خاطره ای تلخ در ذهن من و همه فوتسالی ها شود.

زارعی در ادامه گفت: سازمان لیگ و کمیته داوران در چینش داوران دقت نمی کنند و این نوع اتفاقات باعث می شود بخش خصوصی از حضور در عرصه ورزش دلسرد می کند.

مدیرعامل باشگاه پایا گفت: اگر دقت کنید ۲۱ امتیازی که ما کسب کرده ایم از تیم هایی مثل دبیری، ماهان تندیس، گیتی پسند و تاسیسات بوده و این نشان می دهد که پتانسیل تیم ما بالا است.ما در اولین سال حضورمان با مشکلات زیادی روبرو بودیم و ضرباتی که از داوری خوردیم باعث شده است که تیم الان در این رتبه قرار داشته باشد و این اصلا به صلاح فوتسال نیست. تیم های دولتی از داوری ضربه ای نمی خورند چون آنها از جیب خود سرمایه گذاری نمی کنند و آرزو هایشان را برای سال بعد نگه می دارند ولی من و امثال من که از جیب خودمان بالغ بر یک میلیارد هزینه کرده ایم در این مواقع دلسرد می شویم.اگر می خواهیم در مسیر خصوصی سازی گام برداریم باید در خیلی از جاها ضعف هایمان را اصلاح کنیم و بعد از آن دنبال سرمایه گذار و بخش خصوصی برویم.همین اعلام نشدن رای بازی نیمه تمام شهروند و شهرداری ساوه نشان می دهد مسئولان لیگ خیلی راحت و به سادگی جلوی چشم همه تخلف می کنند و در این هفته های آخر که نتیجه آن دیدار برای ما مهم بود و باید اعلام می شد ولی چون مدیران فلان باشگاه در فدراسیون حضور دارند خیلی راحت کل هزینه های یک باشگاه را به باد می دهند و باعث سقوط یک تیم می شوند.

وی افزود: با این اتفاقاتی که در هفته های گذشته افتاده معلوم است که فدراسیون دوست دارد تیم های مشخصی را به لیگ پایین بفرستد و می توان به اشتباهات داوری در هفته های قبل نیز سوء ظن داشت.من به مسئولان زحمتکش توصیه می کنم که همیشه خدا را بالای سر خود ببینند و از خداوند بترسند.

زارعی در مورد اتفاقات بازی گیتی که باعث تاخیر در بازی هم شد گفت: من از مسایل بازی مقابل گیتی که باعث شد حواشی زیادی به وجود آید بسیار متاثر و شرمنده شدم و همین جا از داوران،مسولان برگزاری مسابقات عذرخواهی می کنم و دست تک تک هوادارانی را که یکجا مشغول تشویق تیم بودند را می بوسم.

وی در مورد حرکت مربی تیمش ناصر رهنما گفت: من کار آقای رهنما را به شدت محکوم می کنم.آقای افشین کاظمی از بازیکنان باتجربه و ملی پوش کشورمان هستند و به نوعی امثال آقای کاظمی شناسنامه فوتسال ایران محسوب می شوند.آقای رهنما هم آدمی مودب و آرامی هستند که فشار بازی و اشتباهات داوری باعث شد که وی از کوره در رود.

زارعی در مورد اینکه اگر تیم سقوط کند به تیمداری ادامه خواهید داد یا نه گفت: امیدوارم هفته آخر اتفاقات طوری رقم بخورد که ما در لیگ ماندگار شویم ولی اگر خدای نکرده تیم به دسته پایین تر سقوط کند با تجربه ای که از امسال کسب کردیم از اول سال ۹۴ برنامه ریزی خود را برای بستن تیمی خوب برای  صعود دوباره به لیگ برتر انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

احسنت آقای زارعی بااین حرف هایی ک ب مسئولان فدراسیون زدی ولی بهت قول میدم ازهمین الان معلومه کدوم تیم ها سقوط میکنن.امیدوارم همیشه حق ب حق دار برسه وهرکی ک حقشه قهرمان وماندگاربشه تولیگ.جمعه یافوتسال پاکی خواهیم دید…ک خنده داره ویافوتسال کثیف خواهیم دید ک صددرصدهمینه..

سعيد یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

با شناختی که از مهندس زارعی دارم اکه سقوط کنه تیمش امسال مطمینم که خیلی زود به لیک برتر بازخواهد کشت به شرطی که مدیریت خود خودش باشه و به هر کار نابلدی اعتماد نکنه.یاشا مهندس زارعی یاشا مجید زارعی یاشا آذربایجان

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

خودت رو ول میکردن که داورو میخواستی بخوری
فشاره بازی رو اقا رهنما تاثیر گذار نبود حقی که شما خوردین باعث فشاره مربی که از زندگیش میزنه میاد سره تمرین بدونه حق و حقوق بایدم ناراحت باشه
از فوتیال که حرف میزنی خندم میگیره جم کن برو سره کاره خودت

ندارد دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۵۴

سلام اقا زارع شما اون بازیکنان غیر بومی که اوردی خدایی جز عسگری کدوم خوب بازی کرد مگه تیم پارسالت چی بود تو کشوری بازی میکرد به خدا همون تیم را بازی میدادی بهترازاین نتیجه میگرفتی ولی حیف که غریبه پرستین شماها ایشالا که تو لیگ میمانید

نام ... دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

این بازیکنارو مجید زارعی انتخاب کرده،احد زارعی نقشی تو انتخاب بازیکن نداشت،واینکه نامهء فدایت شوم برای ناصر رهنما نفرستاده بودن که بیا،ایشون با رابطه و باند بازی شدن مربی،کارنامشم ۴ تا سقوط به لیگهای پایینتره،مجید زارعی حسین قضایی رو دور زد،عجب دوروغگو و ریاکاره به خدا.

کریم سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

کدام تیمها را برده پایین چون تو تبریزدر عرض ۷ یا ۸ سال ۲ بار تیمها سقوط کرده تیم بازرگانی در لیگ ۲ و تیم دبیری در لیگ برتر که مربی این تیمها ناصر رهنما نبود