کد خبر : 24395
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 10:13
دسته‌بندی نشده
-

نجفی:مطرح شدن رمالی و جادوگری تیم ما را به حاشیه برد/ قدرت مس سال آینده ده برابر امسال خواهد بود

نجفی:مطرح شدن رمالی و جادوگری تیم ما را به حاشیه برد/ قدرت مس سال آینده ده برابر امسال خواهد بود
مدیرعامل مس تغییر سرمربی این تیم را نظر اعضای هئیت مدیره و کمیته فنی باشگاه دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در برنامه موج فوتبال در مورد شرایط تیم مس گفت: تیم ما تا دو هفته مانده به پایان نیم فصل در صدر جدول بود که یک سری حواشی برای تیم ما ایجاد کردند و قضیه جادوگری و رمالی را مطرح کردند که باعث شد تیم ما چند هفته نتایج خوبی کسب نکند.امسال نیز ما شاکله اصلی شهرداری را حفظ و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه کرده بودیم و هدف گذاری ما قرار گرفتن بین ۵ تیم اول جدول بود.

وی در مورد تغییر تقی پور گفت: ما در طول فصل دچار نوسان می شدیم که یک بار با معرفی حسین شمس بعنوان مدیرفنی خواستیم شوک مثبتی به تیم بدهیم که این شوک دو هفته بیشتر جواب نداد و پس از شکست سنگین مقابل منصوری با صحبتی که با اعضای محترم هئیت مدیره و کمیته فنی باشگاه داشتیم تصمیم به کنار گذاشتن تقی پور و معرفی شمس به عنوان سرمربی گرفتیم.

نجفی در مورد مذاکره با شمسایی و ناظم الشریعه گفت: بعد از بازی با تاسیسات یکی از خبرنگاران از من پرسید که آیا شمس و شمسایی جز گزینه های سرمربی گری شما هستند که من هم در جواب گفتم هردو این آقایان جزء گزینه های سرمربی گری ما هستند و چند گزینه ایرانی و خارجی دیگر هم داریم که انشالله بعد از تعطیلات عید از همه این عزیزان برنامه خواهیم گرفت و برنامه هرکدام از این دوستان نزدیک به اهداف باشگاه باشد با وی قرارداد امضاء خواهیم کرد. در مورد ناظم الشریعه هم من اصلا شماره ایشان را ندارم چطور می توانم مذاکره کنم و این خبرها فقط پیش بینی رسانه ها است.

نجفی در آخر گفت: مطمئن باشید سال آینده اجازه نخواهیم داد که جام از تبریز خارج شود و کاپ قهرمانی سال آینده یا در باشگاه مس و یا دبیری خواهد بود.همچنین من به همه هواداران قول می دهم که فصل آینده قدرت مس ده برابر امسال خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

لطفا نقشه برای قهرمانی سال اینده نکشید
قهرمانی پاک در سال اینده از ان تیم شرکت ملی حفاری ایران خواهد بود

جمیل دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

ده برابر؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه جون جو زده شدی دوباره.چه جوری حساب کردی؟ کل بازیکنای تیمهای لیگ را بزاری رو هم دوبرابرنمیشه…. از کره مریخ میخوای بازیکن بیاری؟ کم تجربگی آفت مدیریت است به این میگن.

ناشناس دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

انشالله سال بعد قهرمان میشیم.یاشاسن میس

کامران دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

تیم شما رو دست مهندس ناظم الشریعه می چرخید ، که اونم میاریمش تبریز

شارمین چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

همونطور که قبلا گفتم ، ایشون از فوتبالی هیچی نمیدونن
حتی درک روان شناسی هم ندارند.تا جایی که میدونم ایشون گفته بود که مربی و بخاطر اینکه تصور قهرمانی نداشت عوض کرده، چیزی که مهندس تقیرپور گفته این بوده که تیم از اول برای ۵ تا تیم بالای جدول بسته شده.ولی حالا مهندس نجفی خلاف حرف خودش و موافق مهندس تقی پور میزنه.
ما این تضاد تو حرفای ایشون کجای دلمون جا بدیم.
اگه حرفه ای بود ۳ هفته مونده پایان لیگ بحران درست نمیکیرد برای تیم .
حالا هم از چاله افتاده تو چاه شمس