کد خبر : 24438
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 15:00
-

بررسی اتفاقات دیدار گیتی‌پسند و پایاسازه در کمیته انضباطی

بررسی اتفاقات دیدار گیتی‌پسند و پایاسازه در کمیته انضباطی
بعد از بررسی اتفاقات دیدار حاشیه‌ای تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پایاسازه تبریز در حضور حسین عسگری، این پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور سیدرضا افتخاری، علی طاهری، کریم منصوری، سعید نجاریان و غفاری تشکیل جلسه داد و اعضا درحالیکه لیگ به حساس‌ترین مقطع ممکن نزدیک شده، به بحث در مورد داوری‌ها و دیگر مسائل روز فوتسال پرداختند.

دیدار حاشیه‌ای تیم‌های گیتی‌پسند و پایاسازه که به شدت مورد اعتراض اصفهانی‌ها بود نیز در حضور حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که اتفاقات رخ داده در این مسابقه از جمله پرتاب چندین‌باره بطری در هنگام زدن ضربه پنالتی، در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد و پیش از آغاز هفته بیست‌وششم رای آن اعلام شود.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود به دلیل حساسیت موضوع، رئیس فدراسیون نیز در این جلسه حضور خواهد داشت اما با این وجود کفاشیان در این نشست حاضر نشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

صحنه های تاسف بار داوری را بزارین مردم ببینند.چطور پس از پرتاب بطری به توپ هنگام پنالتی داور اول سوت تکرار می زنه بعد از ۲۰ دقیقه وقفه تو مسابقه پشیمون میشه.یاچطور داورزمانی که ۲بازیکن گیتی با دروازه بان پایاسازه ۲به یک میشند وبازیکن حریف تکل از پشت میزنه فقط یه کارت زرد میده و برعکس کشاورز را راحت اخراج می کنه.جای پای شمسایی تا کجا ……

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

پول داورارو بدین بعدا صحبت کنید تاسف برا خودتون بخورید

عليرضا سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

من موندم شمسایی و چیکار دارید اینقدر حرفش و وسط میکشید خدا رو خوش نمیاد به این راحتی به کسی تهمت بزنید بس کنید حسادتا رو