کد خبر : 24496
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 11:15
-

افتخاری:برگزاری رقابت ساوه و ساری در نیمه دوم کاملا قانونی است/شایعات جنگ روانی است برای بر هم زدن تمرکز تیم‌ها

افتخاری:برگزاری رقابت ساوه و ساری در نیمه دوم کاملا قانونی است/شایعات جنگ روانی است برای بر هم زدن تمرکز تیم‌ها
رئیس کمیته فوتسال از رای هیات رئیسه برای دیدار ناتمام، حواشی این روزهای لیگ ، کمیته فنی و تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال گفت: تصمیم در مورد رقابت‌ نیمه کاره شهرداری ساوه و شهروند ساری با یک هفته تاخیر گرفته شد که اعضا با نظر مسئولان IT و بررسی شرایط عادلانه ترین گزینه را انتخاب کنند و به همین جهت گزارش جلسه را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم که به تاییدیه اعضا برسد.
سید رضا افتخاری ادامه داد: در این صورتجلسه آمده که با توافق اعضای هیأت رئیسه نیمه دوم بازی شهرداری ساوه و شهروندی ساری سه شنبه ۲۶ اسفند برگزار شود تا تیم‌ها توان خود را بدون دخالت شخص دیگری برای ماندن در لیگ به کار گیرند.

وی افزود: معتقدم بی حاشیه ترین و عادلانه ترین تصمیم برگزاری مجدد بازی در نیمه دوم است زیرا فردا تیم‌های مدعی سقوط شخصی را برای ناحق کردن حقشان محکوم نمی‌کنند، تیمی که شایسته ماندن باشد، در این صورت رقابت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا لیگ بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: کارشناس IT اطلاعات مهمی به ما نداد اما خرابی اسکوربرد سالن به دلیل کوتاهی مسئول برگزار کننده بازی بوده که حالا با اخذ این تصمیم به این موضوع نمی‌پردازیم. اما در خصوص برگزاری رقابت ساوه و ساری در نیمه دوم باید بگویم که این بحث کاملا قانونی است، در لیگ اسپانیا و در استادیوم شیراز به دلیل قطعی برق زمان باقی مانده دو رقابت خارجی و داخلی با موافقت فیفا بار دیگر انجا شد، بازی ساوه نیز مشمول همین قانون است و فقط نیمه دوم آن برگزار می‌شود.

افتخاری در ادامه بیان داشت: دیگر بحث مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه شکایت گیتی پسند به عملکرد داور در رقابت با پایا سازه بود.این تیم معتقد است که داور مغرضانه و به دلیل ترس به ضرر آنها قضاوت کرده و حق خود را می‌خواهد به همین دلیل با ارائه شکایت نامه این تیم به کمیته انضباطی منتظر رای مسئولان برای این بازی هم می‌مانیم.

رئیس کمیته فوتبال در خصوص پاکی لیگ در فصلی که گذشت، بیان داشت: در فوتبال باشگاهی ایران نا پاکی هیچ جایی ندارد، حاشیه هست اما نا پاکی نه! من به پاکی لیگ مان ایمان دارم، تیم منصوری در دو سال پیاپی این پاکی را به نمایش گذاشت البته دیگر تیم‌ها نیز از این موضوع مستثنی نبوده و بیشتر شایعاتی هم که به هر سال در این هفته‌ها به گوش می‌رسد ، جنگ روانی ایجاد شده توسط‌ رقبایی است که خواهان بر هم زدن تمرکز تیم‌ها در موقعیت‌های حساس هستند و قصدشان خراب کردن لیگ است.

وی در پایان و در مورد کمیته فنی و تقسیم گیری سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال گفت: مخالفت کفاشیان با تشکیل کمیته فنی شایعه محض است.

رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در مورد اعضای این کمیته دقت بیشتری به خرج دهد تا افراد شایسته‌ای در مورد آینده تیم ملی تصمیم‌گیریی کنند. البته به دلیل حساسیت بالای لیگ در این هفته‌ها از مسئولان خواستم که تشکیل این جلسه را به بعد از تعطیلات عید موکول کنند.
منبع:YJC

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش نجاریان سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

اقای افتخاری چرا را دوست دارید که تیمی که با کلک می خواست امتیاز بگیره حمایت مئ کنید از شما بعید بود

ساوجی اصیل سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

آقای افتخاری متأسفم برات که از نجاریان میترسی و قانونو زیره پا گذاشتی،تیمی که ترکه زمین کرده داری ازش حمایت میکنی،خیلی حق خوری کردید

فوت چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۲۲

افتخاری خودش در متن گفته: خرابی اسکوربرد سالن به دلیل کوتاهی مسئول برگزار کننده بازی بوده
پس قبلا مسئول سالن باید خرابی اسکوربورد را کتبی اعلام می کرد و این جنگ زرگری شهروند و شهرداری یک هدف بیشتر نداره ؟؟!؟!؟
خدا جای حق نشسته