کد خبر : 24686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 12:24
-

ابطحی: با ما تماس گرفتند تا جوانمردانه بازی کنیم/ می خواستم هفته آخر در کنار تیم نباشم!

ابطحی: با ما تماس گرفتند تا جوانمردانه بازی کنیم/ می خواستم هفته آخر در کنار تیم نباشم!
مربی باسابقه فوتسال ایران اظهار داشت: صحبت هایی که دوستان انجام می دهند، برخی از آنها به نفع فوتسال و برخی نیز در جهت تامین منافع شخصی است. این حرف ها همیشه وجود دارد، اما باید مدیریت و اداره شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸ امتیازی هستیم و از سقوط فرار کرده ایم. تیم ما در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته و در مجموع راضی هستم. البته در چند دیدار با اشتباهات فاحش بازیکنان و همچنین چند اشتباه داوری امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم که اگر این اتفاقات رخ نمی داد، الان در بین ۵ تیم بالای جدول بودیم.

او درباره دیدار روز جمعه در خانه تیم مقاومت البرز گفت: این مسابقه تاثیری در رتبه ما ندارد، اما برای حریف بسیار مهم است. مقاومت جزء سه تیم انتهای جدول است و اگر نتیجه نگیرد، امکان سقوط دارد. من ۶ ماه است که در ساری حضور دارم و یک روز هم مرخصی نگرفته ام. به همین دلیل می خواستم در هفته آخر کنار تیم نباشم، اما به واسطه حساسیت بالای این بازی، مسئولان تیم اجازه مرخصی به من ندادند. به هر حال تیم ما با توجه به اینکه باید سه شنبه آینده جدال سرنوشت ساز دیگری با شهرداری ساوه داشته باشد، تصمیم بر این شد که کنار بازیکنان بمانم.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: شهروند ساری حالا سرنوشت سازترین تیم لیگ شده است. ما جمعه و سه شنبه آینده با دو تیمی که در معرض سقوط هستند، بازی داریم و به هین دلیل باید مراقب بازی جوانمردانه باشیم تا شایسته ترین تیم در لیگ بماند.

ابطحی با اشاره به شرایط فصل جاری لیگ فوتسال گفت: تیم های مدعی تقریباً از همان ابتدای فصل بار خود را بستند و در کورس قرار گرفتند. این شرایط برای تیم های انتهای جدول نیز وجود داشت. شرایط بدی در لیگ حاکم نبود، اما متاسفانه برخی حواشی مشکلاتی را ایجاد کرد. این حواشی در همه جای دنیا وجود دارد، اما باید مدیریت درستی صورت بگیرد تا اثرات حواشی به حداقل ممکن برسد. متاسفانه در لیگ ایران همیشه حواشی وجود دارد و هر سال نیز شاهد تکرار آن هستیم.

او با اشاره به اینکه شرایط لیگ روی تیم ملی نیز تاثیر منفی می گذارد، عنوان کرد: هرچه لیگ قدرتمندتر و آرام تری داشته باشیم، به همان اندازه نیز می توانیم تیم ملی فوتسال قدرتمندی داشته باشیم. متاسفانه جایگاه ایران در فوتسال آسیا کمی افت کرده و بخشی از این مساله به دلیل وضعیت لیگ است. باید حواشی مدیریت شود تا شاهد تکرار آنها نباشیم.

کارشناس باسابقه فوتسال ایران درباره صحبت های اخیر برخی از چهره های سرشناس این رشته در هفته های اخیر اظهار داشت: صحبت هایی که دوستان انجام می دهند، برخی از آنها به نفع فوتسال و برخی نیز در جهت تامین منافع شخصی است. این حرف ها همیشه وجود دارد، اما باید مدیریت و اداره شوند. همانطور که گفتم، برخی مطالب وجود دارد که درست است. البته نمی توانم آنها را رسانه ای کنم و دوست دارم در جلسه خصوصی با مسئولان کمیته فوتسال آنها را مطرح کنم تا بیش از این حاشیه درست نشود.

ابطحی در پایان در پاسخ به این سوال که “آیا با بازیکنان تیم شما برای دو دیداری که پیش رو دارید، تماس مشکوکی گرفته شده است؟” گفت: با بازیکنان نه، اما چند نفر از مسئولان سایر تیم ها با من تماس گرفتند و درخواست کردند که جوانمردانه بازی کنیم و فیرپلی را رعایت نماییم تا حقی ضایع نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

ابطحی دوستت داریم

ساروی پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

آقای ابطحی
شما سنتی هستی و باید کنار بکشی یا اینکه به روز تر شی.
بارها برای دیدن بازی شهروند به سالن برگزاری مسابقات رفتم و از عدم مربی گری مطلوب شما ناراحت و متاسف شدم . شما در تمرینا چیکار میکنی ؟
تیم در زمان کرنل ها و یا ضربات ایستگاهی هیچ برنامه ای نداره.
تیم در زمان پنالتی ها حتی دست و پاچس و برنامه از قبل تعین شده ای برای زننده ضربات ایستگاهی وجود نداره .
موردی که خیلی از تکرارش اعصابم خورد شد عدم بکارگیری از تاکتیک پنج نفره شدن تیم و ورود دروازه بان به زمین حریف در زمان حمله بود که با اشتباه شما و بکارنگرفتن این تاکتیک تا ۵ دقیقه آخر بازی هم با اختلاف یک گل عقب ، بازی کردیم و با همون اختلاف باختیم .
خودتونم می دونید اگر تماشاگران ساروی قلعه عقابها نبودن الان امتیازاتون منفی بود.
تمام.