کد خبر : 24645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 10:24
-

دبیری:جزو سه باشگاهی هستیم که به تعهد مالی خود عمل کردیم

دبیری:جزو سه باشگاهی هستیم که به تعهد مالی خود عمل کردیم
قائم مقام باشگاه دبیری گفت:باشگاه ما در کنار دو باشگاه لیگ برتری دیگر تمامی پرداخت‌هایش کامل بوده و در زمان مقرر صورت گرفته است. ما در 3 دیدار جریمه داشتیم که در کل 20 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی به‌عنوان جریمه در این دیدارها کسر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری درباره نتایج ضعیف دبیری در لیگ فوتسال و مشکلات پیرامون این تیم اظهار داشت: ما در طول لیگ برتر مشکلاتی داشتیم که مشکل اصلی این بود که ما ۳ بازیکن اصلی خودمان را در طول رقابت‌ها از دست دادیم.
وی افزود: بهروز جعفری از تیم ما به اسپانیا ترانسفر شد و ما در حالی این بازیکن را از دست دادیم که راضی به جدایی‌اش نبودیم ولی برای اینکه پیشرفت کند و به‌عنوان اولین بازیکن ایرانی در اسپانیا بازی کند قبول کردیم.
قائم‌مقام باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: وحید شفیعی بعد از اردوی کرواسی مصدوم شد و ما نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم و وحید قاسمی هم به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم ما جدا شد و به شیراز رفت.
دبیری درباره اخبار مطرح‌شده مبنی بر مشکلات مالی برای جدایی قاسمی تصریح کرد: باشگاه ما در کنار دو باشگاه لیگ برتری دیگر تمامی پرداخت‌هایش کامل بوده و در زمان مقرر صورت گرفته است. ما در ۳ دیدار جریمه داشتیم که در کل ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی به‌عنوان جریمه در این دیدارها کسر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.