کد خبر : 24736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 14:46
-

منصوری: ترابیان بازی کردن بازیکنان بدون قرارداد و ۶۰ روز ماندن حکم در اتاقش را فراموش کرده/ باید یکبار برای همیشه با بی اخلاقی ها مقابله کنیم

منصوری: ترابیان بازی کردن بازیکنان بدون قرارداد و ۶۰ روز ماندن حکم در اتاقش را فراموش کرده/ باید یکبار برای همیشه با بی اخلاقی ها مقابله کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد انتقاد عباس ترابیان از رای صادره هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد دیدار نیمه تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: ترابیان انگار یادش رفته که در مسابقه تبریز بین تیم‌های پتروشیمی و آرش بتن قزوین،‌ زمانی که او رئیس کمیته فوتسال بود و همه هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد انتقاد عباس ترابیان از رای صادره هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد دیدار نیمه تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: ترابیان انگار یادش رفته که در مسابقه تبریز بین تیم‌های پتروشیمی و آرش بتن قزوین،‌ زمانی که او رئیس کمیته فوتسال بود و همه هم این مسابقه را در تلویزیون دیدند، چهار پنج بازیکن و مربی بدون قرارداد در ترکیب یک تیم بودند و این آبروی فوتسال را به خطر انداخت و همان زمان گفتند که مصلحت ایجاب می‌کرد که این تصمیم گرفته شود. او انگار یادش رفته حکمی که صادر شده بود ۶۰ روز در اتاق او ماند و یک تیم دیگر به جای قهرمان واقعی به جام باشگاه‌های آسیا رفت و بعد حکم را دادند.

وی افزود: اگر قانون وسط باشد خیلی از مسائل حل می‌شود. داور را در تبریز می‌زنند بعد جالب است که ناظر همان بازی به این رخداد به این مهمی حتی اشاره هم نمی‌کند. در دیدار گیتی‌پسند و پایاسازه پنالتی از نقطه دوم را برگرداندند، آیا حقش هست که مسابقه به این شکل تمام شود؟ کمیته انضباطی باید به این بازی رسیدگی کند، ما که فیلم این بازی را دیدیم، مشاهده کردیم واقعیت چیست. حالا از آن طرف همه مدعی ساوه شده‌اند. چطور زمان ترابیان، مرتضوی رفت از کمیته استیناف نامه گرفت که افتخاری رئیس فعلی کمیته فوتسال هم حضور داشت، که به خاطر استاندارد نبودن سالن، بازی نکنند و شن‌سا هم بازی نکرد اما به راحتی این تیم خوب را کنار گذاشتند. ما یک‌بار برای همیشه باید با این بی‌اخلاقی‌ها برخورد کنیم.

منصوری با اشاره به بررسی خرابی اسکوردبورد سالن ساوه خاطرنشان کرد: واسطه بین کیبورد و دستگاه، یک سیم ۴٠ سانتی‌متری است که قطع شده است. دستگاه را باز نکرده‌اند و معلوم نیست به چه دلیل قطع شده،‌ آیا یک سیم را نمی‌توانستند تعویض کنند تا این همه حاشیه به وجود نیاید؟ ما نمی‌گوییم این کار، کار خوراکچی است اما شاید یک نفر از آن مجموعه چنین کاری را انجام داده باشد. در این خصوص با برگزاری یک نیمه مسابقه،‌ بهترین تصمیم گرفته شد. من همه این مشکلات به وجود آمده را از نماینده فدراسیون می‌بینم،‌ به چنین افرادی دیگر نباید نمایندگی داده شود. این همه علیه تبانی صحبت شد، اما چه رایی دادند، همان زمان ته جدول هم این اتفاقات وجود داشت اما در زمان ترابیان با آن برخورد نشد. اصلا ما کجای‌مان شبیه بقیه دنیاست که بخواهیم این کارمان در فوتسال شبیه آنها باشد.

مدیرعامل باشگاه منصوری با اشاره به بی‌اخلاقی‌های فوتسال تصریح کرد: بطری آب در حین ضربه پنالتی پرتاب شده، بطری زمین را کاملا خیس کرده، داور تکرار داده اما ناظر داوری از آن بالا، پایین آمده درحالیکه حق دخالت ندارد و مانع تکرار ضربه شده است. داور را کتک زده‌اند، این‌ها بی‌اخلاقی است که باید با آن برخورد کرد. مگر چه چیزی با عضویت ما در هیات‌رئیسه می‌دهند، ما پا روی وجدان‌مان نمی‌گذاریم و پای رایی که داده‌ایم تا آخر می‌ایستیم. مخلص غفاری و نجاریان هم هستیم، البته در ساری هم مشکلاتی وجود دارد که باید اراده برخورد با آن باشد. نباید نتیجه بازی و قهرمان در حاشیه‌ها مشخص شوند. باید بازی‌ها جوانمردانه باشد تا هر کسی حقش هست، به این عنوان برسد.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه باشگاه منصوری به دنبال فوتسال پاک است، با اشاره به بازی با تاسیسات دریایی در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: دوست و دشمن می‌گویند که منصوری تیمی است که دنبال این مسائل نیست. دو سال پیش ما بردیم و گیتی‌پسند قهرمان شد و بعد مساوی کردیم و دبیری به قهرمانی رسید. امسال هم سرنوشت قهرمان به دست ماست. ما با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم،‌ بازی می‌کنیم. شهرداری قرچک امسال بدرفتاری و بدقولی داشت و می‌دانیم چه افرادی فشار آوردند که به ما پولی که صورت جلسه شده و به امضای طرفین رسیده بود را ندادند. چطور وعده اولیه‌شان به ٣٠ میلیون تومان رسیده، ما همه اینها را به خدا واگذار کرده‌ایم. قرار بود امسال من فقط ٢٠٠ میلیون تومان هزینه کنم اما آنها مرا گرفتار کردند و یک ریال هم هزینه نکردند. حالا برای آینده درست تصمیم می‌گیریم یا امتیاز تیم واگذار می‌شود و یا با تدبیری درست، تیم روی زانوی خودش می‌ایستد و از هیچ‌یک از مسئولان قرچک کمکی نمی‌خواهد. با وجود همه این مشکلات که شب عید است و مشکلات مالی زیادی داریم ما روز جمعه مردانه خواهیم جنگید و هیچ توجهی هم به مسائلی که هست نداریم.

منصوری افزود: آنهایی که در مقابل تبانی، بداخلاقی و حق‌کشی‌ها چشم بسته بودند، امروز حق اظهار نظر ندارند. آنها باید بنشینند و ببینند که کجا پا روی حق و اخلاق گذاشته‌اند و چرا باید بداخلاقی را در فوتسال ترویج دهیم. مصلحت دیگر چیست که شما به پنج بازیکن و مربی بدون قرارداد اجازه بازی می‌دهید، همه هم این بی‌اخلاقی را از تلویزیون تماشا می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

درود به شرفت. ترابیان مافیای فوتساله..

mohammad چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

ماشاا….
خیلی صریح بود

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

اگه راست میگی هییت رییسه دنبال حق هست یه فکری هم برای زمین غیر قانونی ساری بکنید به نظر شما شان فوتسال ایران و لیگ اینه که تو زمینی به ابعاد ۱۰در ۱۰ بازی انجام بشه واقعا رسیدگی کنید اگه دنبال منافع خودتون نیستید…….نتیجه بازی با تاسیسات هم مشخصه هزینه فصل و از تاسیسات میگیرید اینقدر زاری نکن. خوش شانس…..

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

ابعاد زمین ساری استاندارد جهانیه

هوادار ساروي چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

أقای بی نام و نشان که فوتسال نمی فهمی، زمین ساری ٣۵ متر طول و ٢٢متر عرض داره ، افتاد

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

وای وای،
آقای ترابیان لطف کنن برای اینکه دیگه شخصیتشون زیر سوال نره تو مسائلی که اصلا بهشون ربطی نداره نطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق نکنن،

هوادار چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷

درود بر کریم خان منصورى. ایشالا جمعه تاسیسات رو تو قرچک له میکنیم

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

چرا با تیم های مردمی و پر طرفداری چون شهروندساری- منصوری قرچک اینگونه رفتار سرد و خشک دارید این تیم ها با کمترین بودجه بسته میشوند و حتی در استانش بازیهایش را پخش مستقیم نمی کنند در حالیکه تیمهای دسته سوم صدرا و خونه به خونه را پخش مستقیم میکنند .

قرچک پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

شما برو به تیمت برس با اون مربی گذاشتنت.یه نگاه به کادری که تیم رو تو آسیا شناسوند بکن یه نگاه به داورزنی . خدایی اون کادر کجا و این کجا.با اونا قهرمان شدیم و رفتیم آسیا با داورزنی فقط داریم بی شخصیت و کوچیک میشیم. رضا لک برگرد به تیمت که داورزنی …. تو تیمت