کد خبر : 24811
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 14:08
-

حذف قهرمان و نایب قهرمان در شب نخست

حذف قهرمان و نایب قهرمان در شب نخست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ بیست‌وششمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا شب گذشته با انجام دو دیدار آغاز شد. در نخستین شب دو تیم مدعی اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا با قبول شکست مقابل حریفان خود از ادامه مسابقات حذف شدند. در نخستین بازی دیشب خائن موفق شد ۴ بر ۲ مورسیا٬ نایب قهرمان فصل گذشته٬ را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ بیست‌وششمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا شب گذشته با انجام دو دیدار آغاز شد. در نخستین شب دو تیم مدعی اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا با قبول شکست مقابل حریفان خود از ادامه مسابقات حذف شدند.

در نخستین بازی دیشب خائن موفق شد ۴ بر ۲ مورسیا٬ نایب قهرمان فصل گذشته٬ را شکست دهد. در این دیدار کوکو٬ سولانو و امیلیو بوندیا (۲گل) برای خائن و رائول کاموپوس و خوامپی برای مورسیا گل‌زنی کردند.

در دیدار دوم موویستار که مدافع عنوان قهرمانی نیز بود با حساب ۲ بر ۱ مغلوب هم تیمی‌های بهروز جعفری در تیم بورلا شد. در این دیدار که جعفری مانند بازی‌های گذشته از روی نیمکت آن را آغاز کرد٬ آنتونیتو هر دو گل بورلا را به‌ثمر رساند. تک گل موویستار نیز توسط رافائل وارد دروازه بورلا شد. بهروز جعفری در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

بدین ترتیب در دیدار نیمه‌نهایی دو تیم خائن و بورلا به مصاف هم خواهند رفت.

کوپا اسپانیا هر ساله مابین ۸ تیم برتر نیم فصل نخست لیگ برتر اسپانیا به صورت مجتمع در یک شهر برگزار می‌شود. مسابقات امسال به میزبانی شهر سیوداد رئال برگزار می‌شود.

نتایج بازی‌های شب نخست:

* ال‌پوزومورسیا ۲ – خائن ۴

* اینترموویستار یک – بورلا ۲

برنامه بازی‌های شب دوم (۱۳ مارس / ۲۲ اسفند):

* مانگا ناوارا – پالما

* بارسلونا – ریبرا ناوارا

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.