کد خبر : 25168
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 12:22
-

دبیری:قهرمانی تاسیسات پاک بود/اولویت اصلی ما برای مربیگری وحید شمسایی است

دبیری:قهرمانی تاسیسات پاک بود/اولویت اصلی ما برای مربیگری وحید شمسایی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در مورد عملکرد تیمش در فصل ۹۳ اظهار داشت: متاسفانه بعد از جدایی حسین شمس از تیم که سکان هدایت تیم به جواد اصغری‌مقدم سپرده شد او با وجودی که زحمتش را کشید اما حاشیه‌ای که از ابتدای فصل گریبانگیر تیم شده بود، باعث شد خوب نتیجه نگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در مورد عملکرد تیمش در فصل ۹۳ اظهار داشت: متاسفانه بعد از جدایی حسین شمس از تیم که سکان هدایت تیم به جواد اصغری‌مقدم سپرده شد او با وجودی که زحمتش را کشید اما حاشیه‌ای که از ابتدای فصل گریبانگیر تیم شده بود، باعث شد خوب نتیجه نگیریم. حتی بعد از بازی با مس سونگون که به پیروزی رسیدیم، در چهار هفته پایانی که بازی‌های نسبتا راحتی داشتیم اما نتایج خوبی نگرفتیم و درحالیکه حتی می‌توانستیم در رده‌های سوم، چهارم هم قرار بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد برنامه فصل آینده این تیم تصریح کرد: بعد از تعطیلات نوروز در این‌باره جلسه خواهیم داشت. گزینه اول ما برای هدایت تیم، وحید شمسایی دوست بسیار خوب‌مان است. من روز گذشته هم به احترام خودش در قرچک حاضر شدم و بازی این تیم مقابل منصوری را از نزدیک دیدم. با وجود صحبت‌هایی که مطرح بود،‌ این تیم قهرمانی پاک و فوتسالی را به نام خود نوشت. تیم منصوری و هوادارانش هم خیلی تلاش کردند که در این مسابقه به نتیجه برسند. آنها خیلی باغیرت بازی کردند و حتی بازی را پنج‌نفره کردند و سه چهار توپ‌شان هم به تیرک دروازه خورد. مصطفی نظری ستاره بی‌چون و چرای این مسابقه بود، منصوری حتی می‌توانست یک گل دیگر هم به گیتی‌پسند بزند و قهرمانی به گیتی‌پسند برسد اما درهرصورت این اتفاق رخ نداد.

دبیری خاطرنشان کرد: این دومین قهرمانی پیاپی وحید شمسایی در لیگ ایران با دو تیم مختلف بود. حالا تاسیسات دریایی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست که ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و هر کاری بخواهند انجام خواهیم داد. این قهرمانی را به مدیریت این باشگاه و وحید شمسایی تبریک می‌گویم.

قائم‌مقام باشگاه دبیری در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: عصر امروز در این خصوص جلسه داریم و حتما تا پایان سال یک پرداختی به بازیکنان خواهیم داشت. تسویه کامل می‌ماند برای فصل بعد. وضعیت کلی تیم و اینکه چه کسانی با تیم می‌مانند و چه نفراتی می‌روند نیز روز ۲۵ فروردین بعد از جلسه هیات مدیره مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصغری شمس شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

اخه بچه تو چقدر ضعیفی تو مدیریت به جای اینکه فکر تیمت باشی پاشدی رفتی قرچک که چی شه .در ایران قهرمانی ارزو نیست فقط مدیریت میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

آخه یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

آخه تو اینو نگى چى بگى؟؟؟!سال گذشته خودت میدونى با اون وحید جونت چه جورى قهرمان شدى آقا پسر بابا پولدار!!!تو که بجاى تیمت دنبال وحید شمسایى راه افتادى میرى دنبالش!!بچه جون تو در حد لیدر تیم هم نیستى چه برسه مدیر عامل!!!!

نام ... سه شنبه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

سجاد