کد خبر : 25336
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 12:57
-

رای خنده دار اجرا نمی شود!

رای خنده دار اجرا نمی شود!
رای جالب هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد بازی ناتمام اجرا نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بر اساس تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ قرار بود یک نیمه از دیدار ناتمام تیم های شهرداری ساوه و شهروند ساری روز سه شنبه برگزار شود.
این دیدار از این حیث حائز اهمیت بود که می توانست تکلیف تیم سقوط کننده به دسته پائین تر را مشخص کند. حالا با توجه به سقوط شهرداری ساوه و بی اهمیت بودن آن برای شهورند ، گویا مسئولان ساروی با توجه به هزینه ، قید حضور در این مسابقه را زده اند و برنامه ای برای سفر و بازی در ساوه ندارند.
بدین ترتیب پرونده این تصمیم عجیب نیز بسته خواهد شد و سه امتیاز آن واجد هیج اثری نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

حالا شما حرص نخور
فکر کنم ساوه رفت لیگ یک این سایتم دیگه بسته بشه
متاسفم واسه این سایت که نمی تونن ببینن ی تیم پرطرفدار تو لیگ داره ادامه میده
با وجود شما و با این سایتتون فوتسالمون بهتره بدون تماشاگر و بدون رسانه ها برگزار بشه
لیاقت میخواد که ندارید

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

مجید جان لایک

seyed javad یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

ساوه باتمام حاشیه هاش سقوط کردتاثابت بشه فقط تیمی که حقشه تولیگ میمونه .ساوه دراندازه لیگ نبود. ساری پرچم بالا