کد خبر : 25345
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 13:14
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه به شمسایی تبریک گفت

ناظم الشریعه به شمسایی تبریک گفت
سرمربی تیم حفاری خوزستان قهرمانی تیم تاسیسات دریایی را به وحید شمسایی تبریک گفت.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم حفاری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،قهرمانی تیم تاسیسات را تبریک گفت.

ناظم الشریعه گفت:قهرمانی تیم تاسیسات دریایی را به وحید شمسایی ،کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.این قهرمانی حاصل مدیریت خوب و شیوه فکورانه شمسایی در مربیگری بود و امیدوارم در ادامه مسیر راهش همواره موفق باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

اره اگه مربی تیم ملی شد تو رو هم میبره نگران نباش

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

اقا ناظم مربی تیم ملی هست لازم نیست که شمسایی زحمت بکشه

نام دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

چقدر بده ادم هر لحظه خودش را به یک رنگ دراورد . تا دیروز مرید حسین شمس بودن و امروز مقلد شمسایی شدن.