اره اگه مربی تیم ملی شد تو رو هم میبره نگران نباش
ناظم الشریعه به شمسایی تبریک گفت

سرمربی تیم حفاری خوزستان قهرمانی تیم تاسیسات دریایی را به وحید شمسایی تبریک گفت.
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم حفاری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،قهرمانی تیم تاسیسات را تبریک گفت.
ناظم الشریعه گفت:قهرمانی تیم تاسیسات دریایی را به وحید شمسایی ،کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.این قهرمانی حاصل مدیریت خوب و شیوه فکورانه شمسایی در مربیگری بود و امیدوارم در ادامه مسیر راهش همواره موفق باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اقا ناظم مربی تیم ملی هست لازم نیست که شمسایی زحمت بکشه
چقدر بده ادم هر لحظه خودش را به یک رنگ دراورد . تا دیروز مرید حسین شمس بودن و امروز مقلد شمسایی شدن.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳