کد خبر : 25437
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 18:41
-

حلاجی:کار دشواری در جام باشگاه های آسیا داریم

حلاجی:کار دشواری در جام باشگاه های آسیا داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی اظهار داشت: تماشاگران قرچک ما را شرمنده کردند و تا آخرین ثانیه تیم‌شان را خوب تشویق کردند. انصافا آنها خیلی محکم بازی کردند و ۴۵ ثانیه پایانی بازی اعصاب همه ما خرد شده بود. حالا هم برای جام باشگاه‌های آسیایی، شمسایی و کمیته فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی اظهار داشت: تماشاگران قرچک ما را شرمنده کردند و تا آخرین ثانیه تیم‌شان را خوب تشویق کردند. انصافا آنها خیلی محکم بازی کردند و ۴۵ ثانیه پایانی بازی اعصاب همه ما خرد شده بود. حالا هم برای جام باشگاه‌های آسیایی، شمسایی و کمیته فنی هر چه بخواهند تائید خواهیم کرد ولی تاکید ما بر بازیکنان داخلی است. انصاف نیست وقتی این همه بازیکن خوب داریم سراغ خارجی‌ها برویم.

وی ادامه داد: از صبح روز شنبه بعد از اتمام لیگ برنامه‌ریزی را برای جام باشگاه‌ها آغاز کردیم. کار بسیار دشوارتر از لیگ برتر خواهد بود چون تیم‌های قوی به این مسابقات می‌آیند اما نکته مهم میزبانی ماست. به هر شکل به عنوان نماینده ایران با تمام قوا حرکت می‌کنیم. بحث جذب بازیکن را خیلی جدی دنبال خواهیم کرد. ممکن است یک نفر را به کادر فنی اضافه کنیم اما تلاش می‌کنیم که کسی از گروه‌مان کم نشود. شاید هفته بعد از تعطیلات لیست ما نهایی شود.

حلاجی در مورد بودجه تیم در لیگ ۹۳ یادآور شد: ما خیلی نرمال و معمولی هزینه کردیم و از نظر هزینه جزو ۷-۸ تیم اول قرار گرفتیم. خیلی از آن بودجه‌ای که در ابتدای فصل بسته بودیم فاصله نگرفتیم فقط چون لازم بود در اول فصل تغییراتی ایجاد کنیم تغییرات اندکی در این هزینه‌ها کردیم.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در مورد حفظ وحید شمسایی نیز تاکید کرد: شما فکر کنید گزینه نباشد و ما اینجا اینقدر حرف بزنیم. ما نماینده ایران در جام باشگاه‌ها هستیم و باید با بهترین‌ها جلو برویم و درست است که باشگاه‌های دیگر وحید شمسایی را می‌خواهند اما داریم به نقاط خوبی می‌رسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۳:۳۵

تا عباسی و زارعی وسهرابی و امثال این بازیکنای خوب تو تیم هست دیگه نگرانی واسه آسیا وجود نداره

سلطان سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

داداش یادت رفت به این اسامی داش علی ابراهیمی و ابوالفضل حسینی و حمید احمدی رو اضافه کنی با اینا تاسیسات مدعی قهرمانی جهانم هست داداش