کد خبر : 25455
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 18:40
-

واریز سه امتیاز بی اهمیت به حساب ساوجی ها!

واریز سه امتیاز بی اهمیت به حساب ساوجی ها!
دبیر کمیته فوتسال از لغو برگزاری دیدار ناتمام لیگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با تایید خبر لغو برگزاری دیدار دو تیم فوتسال شهرداری ساوه و شهروند ساری، گفت: سه امتیاز این دیدار به شهرداری ساوه داده شد.

آرش جابری در این باره اظهارکرد: تیم ساری به علت اینکه نتیجه این دیدار در وضعیت جدول تغییری را ایجاد نمی‌کرد و بازیکنانش به مرخصی رفته بودند از آمدن به ساوه انصراف دادند. ما هم کتبا نامه‌ای را به دو باشگاه زدیم که این بازی لغو شده است. با این حساب نتیجه بازی سه بر صفر به سود شهرداری ساوه اعلام شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا تصمیم به برگزاری این دیدار بعد از به پایان رسیدن لیگ گرفتید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رای این دیدار روز دوشنبه هفته گذشته صادر شد ما نمی‌توانستیم بازی های هفته بیست‌و‌ششم را به تعویق بیاندازیم و تصمیم بر برگزاری آن در این هفته شد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم شهرداری ساوه و شهروند ساری پس از برگزاری یک نیمه آن به دلیل نبود اسکوربرد نیمه تمام باقی ماند و هفته گذشته سازمان لیگ فوتسال با حضور رییس فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد و رای به ادامه برگزاری این دیدار نیمه تمام داد.

با توجه به اینکه هفته گذشته تکلیف تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک مشخص شد، نتیجه این دیدار تغییری در جدول رده‌بندی ایجاد نمی کند و فاقد اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خيانت سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۵۶

به شهرداری ساوه خیانت کردید تا کی میخواهید به این سأروی ها باج بدید خودتون خسته نشدید

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

شما که معافیا فوتسال ایران تو تیم شماست خوراکیچی