کد خبر : 25464
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 7:58
دسته‌بندی نشده
-

بهادری :پخش زنده باعث شناخت بیشتر حریفان از فرش آرا شد/ وقتی ببازیم همه یاد تیم می افتند

بهادری :پخش زنده باعث شناخت بیشتر حریفان از فرش آرا شد/ وقتی ببازیم همه یاد تیم می افتند
کاپیتان فر ش آرا در گفت و گویی از وضعیت این تیم در فصل 93 لیگ برتر گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان ملی‌پوش تیم فرش‌آرا مشهد معتقد است تیمش با ظرفیتی که داشت، می‌توانست رتبه بهتری در جدول رده‌بندی کسب کند.

قدرت بهادری بازیکن ملی پوش تیم فرش‌آرا مشهد که بیش از هشت سال از حضورش در این ورزش میگذرد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم علم و ادب مشهد را نیز دارد در این فصل به عنوان کاپیتان جدید تیم فرش‌آرا انتخاب شد.

بهادری پیش از آغاز فصل از تیم دالیان چین پیشنهاد داشت که به گفته خودش به خاطر تیم ملی و سال شلوغی که در پیش دارند به پیشنهاد این تیم جواب منفی داد. کاپیتان تیم فرش‌آرا پس از گذراندن فصلی سخت در تیمش از فصلی که گذشت، گفت.

قدرت بهادری درباره عملکرد تیمش در این فصل تصریح کرد: در نیم فصل اول شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه در نیم فصل دوم شرایط به گونه‌ای شد که نتوانستیم نتایج دور رفت خود را تکرار کنیم.

وی در خصوص پخش زنده مسابقات تیم فرش‌آرا عنوان کرد: شاید اصلی‌ترین مشکل‌مان در نیم فصل دوم پخش زنده مسابقات بود که به تیم‌های دیگر این اجازه را می‌داد به راحتی بتوانند بازی‌ ما را آنالیز کنند و نقاط قوت و ضعف‌ ما را بررسی کنند.

کاپیتان تیم فرش‌آرا درباره جایگاه هفتمی تیمش در این فصل گفت: متاسفانه اتفاقات و حواشی به وجود آمد که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، در بعضی از دیدارها هم داوری برایمان دردسرساز شد که اگر این اتفاقات به گونه‌ای بهتر برایمان رقم می‌خورد می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

بهادری با بیان اینکه در ابتدای فصل قصد حضور در تیم دبیری را داشت، افزود: در ابتدا جا دارد به این موضوع وارد شوم که هیچ شرطی برای ماندن در باشگاه نداشتم و تصمیم خود برای ادامه فعالیت در تیم فرش‌آرا را انتخاب کردم و به هیچ وجه از انتخاب خود پشیمان نیستم.

وی تصریح کرد: با پیشنهادی که باشگاه دبیری به من داده بود، صحبت‌هایی با مدیرعامل و سرمربی تیم فرش آرا داشتیم که آن‌ها نیز با این انتقال موافقت کردند و اعتقاد داشتند که می‌تواند پیشرفت زیادی در فوتسال برایم به وجود آید.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا ادامه داد: در این سه سال که در فرش آرا حضور داشتم از مربیان خود به بهترین نحو ممکن مشورت گرفته‌ام، در سال اول از نظرات حمید بی‌غم و در این دو سال اخیر نیز با مجید مرتضایی مشورت‌هایی داشتم که خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی با این تیم داشته باشم.

بازیکن تیم ملی در خصوص حواشی مطرح شده در ابتدای فصل عنوان کرد: از روزی که برای بستن قرارداد آمدم پشت سرم حرف‌های زیادی زدند. در خصوص بحث کاپیتانی نمی‌خواهم قسم بخورم ولی نمی‌دانستم چه اتفاقی برای ناصر عجم افتاده است و وارد جریان نشدم که چه چیزی برایش پیش آمده که بعدها از مصاحبه‌هایش متوجه شدم.

وی تاکید کرد: باید بگویم تا ۲۰ دقیقه قبل از آغاز جلسه باشگاه هیچ خبری از اینکه بخواهم کاپیتان تیم در این فصل باشم را نداشتم. هیچ خبری هم از ناصر عجم در موردی ناراحتی که برایش به وجود آمده بود نداشتم. واقعا برایم فرقی نمی‌کرد چه کسی کاپیتان باشد و پشت پرده هم کاری نکردم، اصلا باشگاه فرش آرا اینگونه رفتارها را نمی‌پسندد ولی متاسفانه بعضی‌ها عنوان کردند که قدرت بهادری به خاطر کاپیتانی در این تیم باقی مانده است.

بهادری با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ملی به جز بحث فنی از نظر روحی باید تقویت شوند افزود: با توجه به سابقه‌ای که در فوتسال دارم اکثر بازیکنان را می‌شناسم و می‌دانم که اگر بازیکنی از نظر روحی و روانی از شرایط خوبی برخوردار باشد راحت‌تر بازی می‌کند. اکثر تیم‌های خوب که به موفقیت‌هایی می‌رسند یک روانشناس خوب بالای سر تیم خود دارند که می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک زیادی کند.

کاپیتان تیم فوتسال فرش آرا با انتقاد از عده‌ای که فقط در مواقع شکست به یاد فرش‌آرا می‌افتند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مواقعی که تیم فرش‌آرا در اوج خود به سر می‌برد، کسی همراه تیم ما نیست ولی خدا نکند چند بازی را ببازیم، عده‌ای پیدا می‌شوند و فرش‌آرا به یادشان می‌آید. امیدوارم در سال آینده همه دوستان در روزهای سخت و البته شادی همراه ما باشند.

ملی پوش مشهدی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده نیز در فرش آرا خواهد ماند یا خیر گفت: تصمیمم را گرفته‌ام و در تیم شهرم خواهم ماند. همیشه در این سه سال حضورم در فرش آرا با سرمربی تیم مشورت گرفته‎ام و در این مورد هم همینطور خواهد بود. اگر پیشنهادی بود در مورد آن فکر خواهم کرد ولی در حال حاضر تصمیمم بر ماندن است زیرا باید تیم‌های شهر خود کمک کنیم.

وی درخصوص شرایط خود در تیم ملی نیز عنوان کرد: در حال حاضر که تمرینات تیم ملی تعطیل است ولی در تیرماه سال آینده در تورنمت ۴ جانبه‌ای در پرتقال شرکت می‌کنیم. با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی از سال ۹۵ به سال ۹۴ تغییر کرده است و همچنین جام جهانی فوتسال هم در سال ۹۵ برگزار می‌شود سال ۹۴، سال شلوغی برای فوتسال ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.