کد خبر : 25496
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 11:24
-

روایت بی پولی یک تیم قدیمی و پرتماشاگر

روایت بی پولی یک تیم قدیمی و پرتماشاگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بسیاری از علاقه مندان به ورزش، شهرستان قرچک را با تیم شهید منصوری آن می شناسند، تیمی که با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده و تشنه حمایت مسئولان است. تیم شهید منصوری قرچک به عنوان شناسنامه ورزشی این شهرستان شناخته می شود به طوری که بسیاری از علاقه مندان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بسیاری از علاقه مندان به ورزش، شهرستان قرچک را با تیم شهید منصوری آن می شناسند، تیمی که با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده و تشنه حمایت مسئولان است.
تیم شهید منصوری قرچک به عنوان شناسنامه ورزشی این شهرستان شناخته می شود به طوری که بسیاری از علاقه مندان به ورزش و کارشناسان ورزشی، شهرستان قرچک را با تیم شهید منصوری آن می شناسند.

تیم شهید منصوری قرچک از زمان حضور در سطح اول فوتسال کشور توانسته به موفقیت های بزرگی برسد به طوری که این تیم محبوب و مردمی، قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور و حضور در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد.

منصوری قرچک شناسنامه ورزشی شهرستان است

تیم شهید منصوری همواره طی سال های اخیر به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی مطرح بوده و حتی در برخی فصول در هفته پایانی قهرمانی را به حریفان واگذار کرده است اما در این فصل، تیم منصوری قرچک نتوانست نمایش فصول گذشته خود را به معرض نمایش بگذارد و اگر چه در پایان رقابت ها در میان شش تیم برتر مسابقات قرار گرفت اما این مقام هرگز رضایت هواداران را برآورده نکرد.

مشکلات شهید منصوری قرچک در این فصل از رقابت های لیگ برتر، دامن این تیم پرآوازه را گرفت که در این میان وجود مشکلات متعدد مالی و عدم حمایت برخی مسئولان شهرستان از این تیم سبب شد تا تمرکز لازم در برخی دیدارها از کادر فنی و بازیکنان این تیم گرفته شود.

کاسه مشکلات مالی لبریز شد

مشکلات قهرمان سابق لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تا آنجا پیش رفت که بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کردند که تا نیم فصل رقابت ها برای حل مشکلات صبر می کنند اما در نهایت با انگیزه و همت بازیکنان و کادرفنی، تیم منصوری تا پایان مسابقات به کار خود ادامه داد.

این مشکلات به حدی جدی شد که رضا داورزنی سرمربی منصوری قرچک اعلام کرد که متاسفانه مشکلات مالی زیادی گریبان تیم منصوری را گرفته و در حالی که نیم فصل در آستانه تمام شدن است اما شورا و شهرداری قرچک به تعهدات خود در قبال این تیم به هیچ وجه عمل نکرده و گویا اعلام کرده‌اند نمی‌توانند هیچ کمکی به این تیم داشته باشند و به همین دلیل مالک باشگاه اعلام کرده یا تیم منصوری را منحل می‌کنیم یا از شهر قرچک به شهر دیگری خواهیم برد.

هیچگاه مخالف کمک به تیم منصوری قرچک نبودم

پیش از این مسئولان شهرداری و شورای شهر قرچک برای حل مشکلات این تیم توافق نامه ای را امضا کردند که، بر اساس توافق صورت گرفته شورای شهر و مالک باشگاه منصوری قرچک، مقرر شد تا ۴۹ درصد این باشگاه برای شهرداری و شورای شهر و ۵۱ درصد آن نیز متعلق به مالک باشگاه باشد.

علی بیات عضو شورای شهر قرچک که برخی رسانه ها از وی به عنوان یکی از مخالفین پرداخت کمک به منصوری یاد می کنند، با تکذیب برخی شایعات اظهار داشت: بنده هیچگاه مخالف پرداخت مبلغ به تیم شهید منصوری قرچک نبودم بلکه با یک بند مخالفت کردم که نوشته شده بود اگر شهرداری نخواست با تیم فوتسال «شهید منصوری» ادامه همکاری دهد، به آقای منصوری واگذار شود و من گفتم که آقای منصوری در اولویت است ولی قرار نیست سهم شهرداری، حتماً به ایشان واگذار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.