کد خبر : 26681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 10:52
-

دبیری:کمیته فوتسال در مورد ۱۶ تیمی شدن تصمیم می گیرد نه هیات رئیسه!/شمسایی در تاسیسات بماند ،چند گزینه دیگر مدنظر داریم

دبیری:کمیته فوتسال در مورد ۱۶ تیمی شدن تصمیم می گیرد نه هیات رئیسه!/شمسایی در تاسیسات بماند ،چند گزینه دیگر مدنظر داریم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید برای 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتسال لابی نکرده و تنها پیشنهاد آن را در کمیته فوتسال مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید برای ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال لابی نکرده و تنها پیشنهاد آن را در کمیته فوتسال مطرح کرده است.
شهرام دبیری در خصوص تلاشش برای تبدیل لیگ ۱۴ تیمی فوتسال به لیگ ۱۶ تیمی و استفاده از نفوذ خود در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای رسیدن به این هدف، اظهار کرد: من برای این موضوع لابی نکرده‌ام. تنها مرجعی که در این خصوص تصمیم می‌گیرد کمیته فوتسال است نه هیات رئیسه فدراسیون.

وی افزود: مسئولان تیم پایاسازه (این تیم امسال از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد) پیشنهاد دادند که فصل آینده لیگ ۱۶ تیمی شود. آنها این پیشنهاد را به صورت کتبی به کمیته فوتسال دادند و من هم این پیشنهاد را به صورت شفاهی در این کمیته مطرح کردم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان کرد: من حتی این موضوع را به رئیس کمیته فوتسال نگفتم و آنرا با کارشناسان این کمیته در میان گذاشتم. در هر صورت چه اشکالی دارد این پیشنهاد را بدهیم؟ تیم پایاسازه از بخش خصوصی است و به نظرم باید از بخش خصوصی در فوتسال و فوتبال حمایت شود!

دبیری در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا وحید شمسایی پاسخ پیشنهاد سرمربیگری باشگاه دبیری را داده است یا خیر؟» گفت: خیر، ایشان تا پایان همین هفته جوابش را به ما خواهد داد. اگر شمسایی در تیم تاسیسات دریایی بماند ما چند گزینه دیگر مدنظر داریم که با آنها مذاکره خواهیم کرد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

یاشاسین دکتر دبیری،لیگ باید ۱۶ تیمی بشه