کد خبر : 27416
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 10:51
-

ترابیان:نمی‌توانیم از میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا انصراف بدهیم

ترابیان:نمی‌توانیم از میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا انصراف بدهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با وجود لغو برگزاری بازی‌ها در سالن آزادی، اظهار کرد: در حال تلاش برای جایگزینی یک سالن دیگر به جای آزادی هستیم. ما روز گذشته به سالن پیامبر اعظم (ص) رفتیم و این سالن را بررسی کردیم. این مجموعه نسبتا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با وجود لغو برگزاری بازی‌ها در سالن آزادی، اظهار کرد: در حال تلاش برای جایگزینی یک سالن دیگر به جای آزادی هستیم. ما روز گذشته به سالن پیامبر اعظم (ص) رفتیم و این سالن را بررسی کردیم. این مجموعه نسبتا شرایط خوبی دارد ولی از نظر تعداد تماشاگر یک مقدار محدود است. با این حال این سالن امکانات تمیزی دارد و احتمالا بتوانیم نظر مثبت نمایندگان کنفدارسیون فوتبال آسیا را جلب کنیم.

وی افزود: امروز هم قرار است سالن پاس قوامین در مجموعه دستگردی را بازدید کنیم. همچنین باید در بحث هتل هم جلساتی داشته باشیم تا مشکلی در این زمینه نباشد.

رئیس ستاد برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درباره اینکه چرا فدراسیون فوتبال با وجود این مشکلات و پیش بینی نکردن تمام شرایط درخواست میزبانی داده بود، گفت: به هر حال فدراسیون فوتبال تقریبا به همه درخواست‌های میزبانی اوکی می‌دهد چون تصور می‌کند تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها هم همکاری جانبی خواهند داشت.

ترابیان درباره امکان تغییر شهر میزبان و برگزاری بازی‌ها در شهر اصفهان هم خاطرنشان کرد: نهایتا اگر ببینیم امکانات در تهران فراهم نباشد و نتوانیم نظر مثبت AFC را جلب کنیم، شهر دیگری را معرفی خواهیم کرد. ما نمی‌توانیم دستانمان را بالا ببریم و از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا انصراف بدهیم. باید از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.