کد خبر : 27388
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 10:33
-

یازده بازیکن ملی در لیست دریایی ها/دو لژیونر و ملی پوشان پنج تیم لیگ برتری

یازده بازیکن ملی در لیست دریایی ها/دو لژیونر و ملی پوشان پنج تیم لیگ برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فهرست ۱۱ نفره وحید شمسایی برای تیم فوتسال تاسیسات دریایی مشخص شد که هر ۱۱ بازیکن یا ملی پوش هستند و یا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. تیم تاسیسات دریایی تهران بعد از رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، عزم خود را جزم کرده است تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فهرست ۱۱ نفره وحید شمسایی برای تیم فوتسال تاسیسات دریایی مشخص شد که هر ۱۱ بازیکن یا ملی پوش هستند و یا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.
تیم تاسیسات دریایی تهران بعد از رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، عزم خود را جزم کرده است تا با جذب بازیکنان موردنظر و رفع نقاط ضعف خود، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا کند. وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات که فهرستی از ۱۱ بازیکن را به مسئولان باشگاه داده، خواستار جذب چهار بازیکن از این فهرست شده است.

۱۱ بازیکن موردنظر شمسایی یا ملی پوش هستند و یا سابقه حضور در تیم ملی را دارند. محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور از تیم گیتی پسند، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی از تیم ماهان تندیس قم، قدرت بهادری از تیم فرش آرای مشهد، محمد شجری از شهرداری ساوه، وحید شفیعی از تیم دبیری و حسین طیبی و بهروز جعفری لژیونرهای ایران که در روسیه و اسپانیا بازی می‌کنند، در این فهرست قرار دارند.

وحید شمسایی با تایید این مطلب گفت: این بازیکنان در لیست من هستند و از باشگاه خواسته‌ام تا طبق اولویت با آنها مذاکره کنند. بعضی از بازیکنان قرارداد دارند که باید با باشگاهشان مذاکره کنیم و بعضی ها هم آزاد هستند و مشکلی ندارند. در هر صورت ما فقط می‌توانیم چهار بازیکن از لیگ برتر جذب کنیم نه بیشتر.

وی افزود: اولویت ما استفاده از بازیکنان داخلی است. در صورتی که نتوانیم برای پست‌های موردنظرمان با بازیکنان داخلی به توافق برسیم، این احتمال هست که با بازیکنان خارجی قرارداد ببندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

کسی دیگه ای نمونده که بخواد خوب یدفعه تیم ملی رو میبردین.بازی کردن تویی اسیا حق جوان های تاسیساته ن باقیه

مسعود شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

معلومه خیلی ترسیده که یک لشکر بازیکن داره جمع میکنه!خخخخخخ

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

فهمیدم هیچی از فوتسال حالیت نیست

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

بازی تو اسیا حق بچه های پارسال تاسیسات مثه زارعی سنگسفیدی ابراهیمی و … نه این ١١تا بازیکن،اینقد حق خوری نکن شمسایی

یوسف شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

آخه یه کوچولو فکر کنید بعد نظر بدین
از بین این ۱۱ نفر فقط ۴ تاشو میتونه جذب کنه
خودشم که گفته به ترتیب اولویت مذاکره میکنن هر کدوم شد میارن ولی فقط ۴ نفر

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

آقای شمسایی لطفا همین چهار نفر اول لیست را ببر
وقتی پول خوب هست نه قهر میکنند نه مصدوم میشن و بهترین بازی را هم برات میکنند و چون چند سال است کنار هم بازی میکنند نیازی هم به تمرینات خاصی یا تاکتیک نیست و با استفاده از اشتباهات حریف نتیجه هم میگیرند ضمنا مصطفی هم کاملا با کشاورز هماهنگ است و با هم عملکرد خوبی دارند
با این کارت لطف بزرگی هم به اصفهان میکنی