کد خبر : 28129
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:40
-

اعلام زمان بازی های تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا

اعلام زمان بازی های تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زمان بازی‌های مرحله گروهی تیم فوتسال تاسیسات آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد. عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درباره آخرین شرایط میزبانی اصفهان برای این بازی‌ها اظهار کرد: شرایط برای این بازی‌ها فراهم شده است. روز دوشنبه هم نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زمان بازی‌های مرحله گروهی تیم فوتسال تاسیسات آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد.
عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درباره آخرین شرایط میزبانی اصفهان برای این بازی‌ها اظهار کرد: شرایط برای این بازی‌ها فراهم شده است. روز دوشنبه هم نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران می‌آیند و من هم همراه آنها به اصفهان خواهم رفت.

وی افزود: جدول زمانی مسابقات هم تنظیم شده و تیم تاسیسات دریایی در گروه اول قرار گرفته است. صرفنظر از هر نوع قرعه کشی، تیم تاسیسات تمام مسابقاتش در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

ترابیان خاطرنشان کرد: بازی اول تیم تاسیسات روز جمعه نهم مردادماه و در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. این بهترین زمان برای بازی نماینده ایران است چون هم روز تعطیل است و هم ساعتی است که مردم می‌توانند به سالن بروند.

وی همچنین ادامه داد: تاسیسات روز دوم (شنبه) استراحت دارد و روز یکشنبه هم از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف حریف دوم خود خواهد رفت. جام باشگاه‌های آسیا در چهار گروه سه تیمی برگزار می‌شود و این برنامه بهترین حالت برای نماینده ایران خواهد بود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در پایان درباره زمان قرعه کشی مسابقات تاکید کرد: هنوز فرصت بازی‌ها مشخص نشده و چیزی به ما اعلام نشده است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.